שחקנים במכבי תל אביב טוענים: שכטר צריך להיות בהרכב

איתי שכטר
איתי שכטר | מכבי תל אביב

בשיחות פנימיות אומרים חבריו של הרכש החדש כי הוא בכושר טוב ומגיע לו לשחק על חשבון קיארטנסון, האיסלנדי עצמו ממתין להצעה מאנגליה או גרמניה. ראיקוביץ' התראיין בסרביה: "לא יהיה קל". רדניצ'קי ניצחה 1:3

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב חזרה הבוקר (ראשון) להתאמן לקראת המפגש מול רדניצ'קי (חמישי, 20:00, שידור חי בספורט1). המאמן ולאדן איביץ' והצוות המקצועי שלו עודכנו בסוף השבוע בכול ההתפתחויות האחרונות אצל היריבה והמידע נוסף הידוע למאמן ועוזריו הסרביים.

הקשר אייל גולסה שב לאימונים לאחר שהתאושש ממחלה אשר מנעה ממנו להיות בסגל נגד פרנצווארוש בניצחון 0:1 ביום חמישי. כעת ימתין גולסה להתפתחויות מקצועיות ולהחלטתו של איביץ' בנושא שובו להרכב הפותח נגד רדניצ'קי. בקבוצה הבהירו כי בשל הסגל הרחב והמאבק על כל עמדה, מי שעולה למגרש צריך לקחת את ההזדמנות בשתי רגליים. רוסלן ברסקי הוכיח עצמו כשחקן סגל ויהיה קשה להוציא אותו מההרכב. לרבים לא מובן מדוע נבחר ברסקי להרכב למרות שלא תורגל כלל בעמדת הקשר, ונבחר לפני הקפטן שרן ייני שנכנס רק חמש דקות לפני סיום המשחק.

במועדון מצפים לקבל בקרוב מאוד הצעה על החלוץ האיסלנדי וידאר קיארטנסון ממועדון באנגליה או גרמניה, ואין למאמן כוונה בשלב זה להדיח את האיסלנדי מההרכב הראשון. מי שחש את גודל המאבק על ההרכב הוא חלוץ הרכש איתי שכטר שממתין לקבל את אמונו של המאמן הסרבי. לדעת שחקנים בקבוצה, שכטר נמצא בכושר מצוין באימונים וצריך לקבל את המקום לפני קיארטנסון. בקבוצה יודעים כי המאבק בקו הקדמי יהיה עצום כאשר הרכש הניגרי צ'יקו אופואדו יתחיל לשחק כבר לאחר המשחק נגד רדניצ'קי.

שכטר. צריך לפתוח לצד ארון שוינפלד (מכבי תל אביב)
שכטר. צריך לפתוח לצד ארון שוינפלד (מכבי תל אביב)

במכבי תל אביב רוצים עוד להחתים שחקנים חדשים, כנראה בלם וקשר זר במקום קיארטנסון או ראיקוביץ', או לאחר הסדר הקפאת הכרטיס של כריסטיאן באטוקיו . מול באטוקיו המהלך לא פשוט בשלב זה, כיוון שהשחקן העובר הליך שיקום בארגנטינה טוען כי הוא יהיה כשיר לשחק בחודש ינואר לאחר החלמה מהניתוח ברצועות הברך ורק בחלון ההעברות של ינואר יתברר אם הוא אכן כשיר או יחמיץ את העונה. באטוקיו אמור להגיע לישראל בקרוב על פי השיחות עם מקורביו בישראל.

אם ראיקוביץ' יימכר לאירופה, הכוונה הראשונה היא לצרף שוער ישראלי ושוב עולה שמם של אריאל הרוש וגיא חיימוב. לראשונה מאז עזב למכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ' יזכה לשחק מול קבוצה סרבית. השוער יפגוש ברדניצ'קי דמות מוכרת – המאמן ננאד ללאטוביץ', שהפך אותו לקפטן הכוכב האדום בעודו בן 19 בלבד. 

ריקאוביץ'.
ריקאוביץ'. "נהדר לשחק תחת איביץ'" (מכבי תל אביב)

"רדניצ'קי קבוצה טובה ומנוסה. אני מכיר שחקנים רבים שם ומודע לאיכויות שלהם. המפגש יוכרע על דברים קטנים ולכן נצטרך לבוא בריכוז מירבי", אמר השוער לתקשורת הסרבית. "אנחנו מצפים לאווירה נהדרת במשחק הראשון והיציעים כנראה יהיו מלאים. לא יהיה קל לרדניצ'קי באווירה כזאת ולכן אני חושב שיש לנו יתרון. גם במשחק החוץ בעיר ניש יהיו יציעים מלאים וזו תהיה מוטיבציה מיוחדת עבורי". 

ראיקוביץ' החמיא למאמנו לשעבר: "ללאטוביץ' הוא החולייה החזקה ברדניצ'קי. יש לי הרבה כבוד אליו כי הוא האמין בי, סמך עליי ונתן לי את סרט הקפטן. אני מעריך אותו כמאמן, הוא מוטיבטור גדול, יש לו רצון עז לנצח והוא מחויב למה שהוא עושה. הוא יודע איך להכין את הקבוצה טקטית לכל יריבה ולכן אנחנו צריכים לצפות למשחק קשה". 

על מכבי ת"א אמר: "יש לנו קבוצה טובה עם הרבה שחקנים חדשים ומאמן חדש ואנחנו צריכים זמן משחק ביחד. מכבי זה מועדון עם שאיפות גדולות. נהדר לשחק תחת ולדימיר איביץ'. כולם במועדון מתלהבים מכך שהוא אדם גדול. איתו, אני חושב שאנחנו יכולים לעשות תוצאות נהדרות העונה"

רדניצ'קי הסרבית, שכאמור תפגוש את מכבי תל אביב בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית ביום חמישי בנתניה (20:00, שידור ישיר בספורט1), פתחה הערב את הליגה המקומית עם ניצחון 1:3 על פרולטר נובי סאד. כבשו: החלוץ בן ה-21 מרקו מרקיץ' (10) וחלוץ הרכש סלאדן ניקודייביץ' (28, 77).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי