דודו גורש צפוי לשוב להרכב, ברק בכר: בטוחים בעצמנו

ברק בכר
ברק בכר | אודי ציטיאט

מאמן הפועל באר שבע הפגין ביטחון לקראת המשחק הראשון מול דינמו זאגרב בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות (שלישי ב-21:00, שידור ישיר בספורט1). אנסטיס יתחיל על הספסל, אייניבינדר עשוי לפתוח

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע קיימה הערב (שני) את מסיבת עיתונאים בקרואטיה לקראת משחקה החשוב מחר (שלישי ב-21:00, שידור ישיר ב-ספורטHD1) במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות, נגד האלופה המקומית דינמו זאגרב. חניכיו של ברק בכר, כזכור, עברו בסיבוב הקודם את אלופת אסטוניה פלורה טאלין, לאחר 2:7 בסיכום שני המשחקים. הפעם, מדובר במשוכה הרבה יותר קשה עבור הדרומיים, שיפגשו את הקרואטים שהשתתפו מספר פעמים במפעל בשנים האחרונות. בסיבוב הבא, אם תעבור באר שבע את זאגרב, היא תפגוש את המנצחת בין אלופת קזחסטן אסטנה או מידטיילנד הדנית.


מבחינה מקצועית, מסתמן שהמאמן ברק בכר לא יעשה שינויים רבים בהרכב לעומת צמד המשחקים מול פלורה טאלין והוא צפוי להמשיך עם מערך של ארבעה שחקנים בהגנה. השוער דודו גורש צפוי לפתוח במקומו של השוער היווני יאניס אנסטיס. חן עזרא, מאור מליקסון ובן שהר ימשיכו להוביל את החוד כשההתלבטות היא במרכז השדה בין דן איינבינדר לבין זוליין סטו ולא מן הנמנע שהישראלי יקבל את חולצת ההרכב. חלוץ הרכש החדש עדן בן בסט ימתין להופעת הבכורה על הספסל. גיא מלמד, חאתם עבד אלחמיד, דור אלו ומרואן קבהא הפצוע לא המריאו עם הקבוצה לקרואטיה.


 

הרכב משוער: דודו גורש, בן ביטון, שיר צדק, לואי טאהא, אורן ביטון, ג'ון אוגו, דן איינבינדר (ז'וליין סטו), מאור מליקסון, חנן ממן, חן עזרא ובן שהר.




בטוח בעצמו ובשחקניו. ברק בכר (אודי ציטיאט, קרואטיה)


ברק בכר, מאמן הפועל באר שבע, דיבר לקראת המשחק: "דינמו ביצעה שינויים רבים בסגל לאחר שקנתה ומכרה שחקנים. אנחנו מגיעים בטוחים למרות שלא יהיה קל. אנחנו לא מתעסקים בהגרלה של הסיבוב הבא, אלא רק במשחק שמצפה לנו מחר. יש לזאגרב סגל רחב עם תחרות בכל עמדה ועמדה. אין שחקן אחד שצריך להתרכז רק בו".


לואי טאהא התייצב לצד מאמנו: "זו קבוצה חזקה והמשחק יהיה קשה. למדנו את דינמו זאגרב ואנחנו ממשיכים לעשות זאת. אנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות בשביל לחזור עם התוצאה שאנחנו צריכים. נבחרת קרואטיה עשתה משהו מטורף מטורף במונדיאל ברוסיה, הם הראו את הרמה של הכדורגל הקרואטי שהתקדם מאוד.אנו מוכנים והמטרה היא להוציא פה תוצאה טובה. כולנו מודעים לחשיבות של המשחק".

 

ברק בכר ולואי טאהא.
ברק בכר ולואי טאהא. "יודעים מה אנחנו צריכים לעשות כדי לחזור עם התוצאה הרצויה" (אודי ציטיאט, קרואטיה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי