"חשבתם כבר להכין מכתב התנצלות לגיא חיימוב?"

תומאש פקהארט, יאניס אנסטיס
תומאש פקהארט, יאניס אנסטיס | אודי ציטיאט

מופע האימים של יאניס אנסטיס היכה בהלם את הפועל באר שבע וליל הבלהות בזאגרב הוביל חלק מהאוהדים לדרוש את חזרתו של השוער שהודח מהסגל. דודו גורש יעמוד בין הקורות באלוף האלופים מול הפועל חיפה

(גודל טקסט)

מופע האימים של יאניס אנסטיס והחבורה שהשקיפה בסקרנות על ביצועיו העלובים בתבוסה 5:0 לדינמו זאגרב, היכה בהלם את הפועל באר שבע. בעקבות ליל הבלהות של האלופה באצטדיון מקסימיר יש מי שקורא לראשי המועדון ליישר את ההדורים עם השוער גיא חיימוב שהושלך מהשער ואיבד את הכפפות לשוער היווני. "חשבתם כבר להכין מכתב התנצלות לחיימוב?", נכתב בפורום האוהדים.

פורמאלית חיימוב חתום בטרנר לעוד עונה, אבל הסיכויים להחזרתו לעניינים נראים כרגע קלושים. מאז שאנסטיס הונחת בנוהל קרב חפוז, חיימוב הוזז הצידה. הוא לא זומן לשלושת המשחקים שהתקיימו עד כה במוקדמות ליגת האלופות, ואפילו נטש את טרנר במהלך המשחק הביתי מול פלורה טאלין. השוער שתרם תרומה חשובה לזכייה בשתי האליפויות האחרונות קיבל את רוע הגזירה בהכנעה וממתין להתפתחויות בעניינו.

עוד לפני הביזיון בזאגרב העריכו גורמים בקבוצה שדודו גורש יועדף על פניו של אנסטיס, שעדיין לא מתואם מספיק עם הבלמים וחוסר בטחונו בלט בספיגת שער שטותי מרגלי טאלין בשבוע שעבר. אלא שבכר הימר עליו, ובאופן נדיר הפסיד בהימור. במסיבת העיתונאים שהתקיימה לאחר ההפסד בחר המאמן שלא להתמקד בטעויות של השוער, שהיה אחראי לספיגת ארבעה מתוך חמשת השערים, והתייחס באופן כללי לתצוגת הנפל של שחקניו.


באופן נדיר, ברק בכר הפסיד בהימור (אודי ציטיאט, קרואטיה)

היה זה ההפסד הגבוה ביותר בעידן בכר, והכי משפיל מאז ה-10:0 מרגלי רודה קרקרדה ההולנדית. לפני שנתיים הובסה באר שבע 5:2 מרגלי סלטיק, אבל התאוששה בצורה מדהימה במשחק הגומלין כשניצחה 0:2. רק החטאת פנדל של מהראן ראדי מנעה ממנה למחוק את הפיגור ולחלוף על פניה של האלופה הסקוטית. אם לא יתרחש נס בממדים של קריעת ים סוף הרי שמשחק הגומלין בשבוע הבא יהיה לפרוטוקול בלבד, ובאר שבע תיאלץ לגנוז את חלומה להגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות. לחילופין ימתין לאנסטיס ושיר צדק האתגר של המפעל האירופי, כשאפואל ניקוסיה מסתמנת כיריבה הבאה.

עוד קודם לכן תתייצב באר שבע למשחק אלוף האלופים מול הפועל חיפה (שבת), ונראה שאנסטיס יזכה למנוחה שאולי תסייע לו לעבור טיפול בהלם. את מקומו בין הקורות צפוי לאייש גורש.

את החמישייה שנולדה בזאגרב "זכה" לראות מקרוב נשיא המדינה רובי ריבלין שעורך ביקור ממלכתי בקרואטיה וסרביה. בסיום ניסה ריבלין לעודד את שחקני האלופה, כשגם אלונה ברקת מצטרפת לניסיונות העידוד. אגב, לפני שנה הפתיע ראש הממשלה, בנימין נתניהו, את שחקני באר שבע כשביקר אותם באימון המסכם ערב משחק הגומלין מול הונבד בודפשט. במשחק עצמו ניצחה באר שבע 2:3 ועלתה לסיבוב הבא.


יעמוד בין הקורות מול הפועל חיפה. גורש על הספסל לצד וובה בראון (אודי ציטיאט, קרואטיה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי