צפו בתקצירים: ליברפול גברה שוב על סיטי, 0:2 ליובנטוס על באיירן מינכן

ליברפול
ליברפול | AFP

גביע האלופות: כמו בשלושת המפגשים האחרונים, האדומים יצאו מנצחים מול אלופת אנגליה, פנדל מאוחר של מאנה קבע 1:2. צמד של פאבילי העניק ניצחון ליובה. טוטנהאם דרסה 1:4 את רומא. בנפיקה ויונייטד ניצחו בפנדלים

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)
חמישה משחקים במסגרת טורניר "גביע האלופות" בארצות הברית התקיימו הלילה (בין רביעי לחמישי) כשיובנטוס ניצחה את באיירן מינכן, ליברפול רשמה עוד ניצחון על מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם הביסה 1:4. בנוסף בנפיקה ליסבון ומנצ'סטר יונייטד נזקקו להכרעה בפנדלים כדי לנצח את בורוסיה דורטמונד ומילאן (בהתאמה).


יובנטוס – באיירן מינכן 0:2 (צפו בתקציר)
עדיין ללא הרכש הנוצץ כריסטיאנו רונאלדו, יובנטוס גברה 0:2 על באיירן מינכן מצמד של החלוץ אנדראה פאבילי בן ה-21 שהגיע מאסקולי בחודש שעבר תמורת 7.5 מיליון יורו. האיטלקי בן ה-21 כבש את הראשון בדקה ה-32 מבישול של קלאודיו מרקיזיו, והשלים צמד שמונה דקות לאחר מכן מבישול של אלכס סנדרו, שטרם ברור כמה זמן יישאר במועדון.


מנצ'סטר סיטי – ליברפול 2:1 (צפו בתקציר)
כמו בשלושת המשחקים הקודמים ביניהם, ליברפול שוב ניצחה את מנצ'סטר סיטי, הפעם 1:2. לירוי סאנה אומנם העלה את החבורה של פפ גווארדיולה ליתרון בדקה ה-57 מבישול של ברנרדו סילבה, אך מוחמד סלאח השווה ל-1:1 שש דקות לאחר מכן (63) וארבע דקות בתוספת הזמן המייטירדס קיבלו פנדל, אותו תרגם מספר 10 החדש, סאדיו מאנה, לשער ניצחון שקבע מהפל דרמטי.


Back with a bang. #LFCPreSeasonpic.twitter.com/3b5qQMCQ8j

— Liverpool FC (@LFC) July 26, 2018

בורוסיה דורטמונד – בנפיקה ליסבון 2:2 (4:3 בפנדלים) (צפו בתקציר)
בנפיקה ליסבון גברה על בורוסיה דורטמונד בתום דרמה שהסתיימה בדו קרב מהנקודה הלבנה. זה התחיל עם תמד מהיר תוך שתי דקות של מקס פיליפ (20, 22) עבור השוורצגלבן, אך הפורטוגלים חזרו לעניינים במחצית השנייה מרגלי אנדרה אלמיידה (51) ואלפה סמדו (69) שקבעו 2:2 בסיום. הקבוצות הלכו לפנדלים ואחרי ארבע בעיטות לכל אחת, התוצאה עמדה על 3:3 אחרי החטאות של סרחיו גומס ואנדראס סמאריס. בסופו של דבר אלכסנדר איסק הדני החטיא את הבעיטה החמישית של הגרמנים ואדוארדו סלבו העניק את הניצחון לבנפיקה.


Alguns flashes do #BVBSLB. #Reconquistapic.twitter.com/Xqo2YFk14q

— SL Benfica (@SLBenfica) July 26, 2018

רומא – טוטנהאם 4:1 (צפו בתקציר)
בזמן שהיא עוד בוחנת הליכים משפטיים בעקבות מחטף מלקום, רומא הובסה 4:1 על ידי טוטנהאם. הזאבים אומנם עלו ליתרון מהיר מרגליו של החלוץ הצ'כי פטריק שיק כבר בדקה השלישית, אך פרננדו יורנטה קבע מהפך מהיר לא פחות עם צמד (9, 18) ולוקאס מורה כבר הפך את זה לתבוסה עם צמד משלו (28, 44), כך שתוצאת המשחק נחתמה עוד לפני הירידה של שתי הקבוצות להפסקה.


Goalscorers! #SpursInUSA#ICC2018pic.twitter.com/TNWPa2U6lA

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) July 26, 2018

מנצסטר יונייטד – מילאן 1:1 (8:9 בפנדלים)  (צפו בתקציר)
מנצ'סטר יונייטד ומילאן נפגשו למשחק שהוכרע גם הוא בקרב פנדלים לטובת השדים האדומים. אלכסיס סאנצ'ס העלה את ז'וזה מוריניו ליתרון בדקה ה-12 מבישול של חואן מאטה, אך סוסו השווה ל-1:1 שלוש דקות לאחר מכן. בסופו של דבר לא נכבשו עוד שערים והקבוצות הלכו כאמור לבעיטות מהנקודה הלבנה. גם שם הקבוצות התקשו להכרעה ואחרי 12 בעיטות התוצאה עמדה על 8:8. אנדר הררה קבע 8:9, פרנק קסי החמיץ את הבעיטה הבאה ושלח את השדים האדומים לחגוג.

.@AnderHerrera@Alexis_Sanchez@AndrinhoPereira
Axel Tuanzebe ✅#MUFC#MUTOURpic.twitter.com/hvBbhPIg9K

— Manchester United (@ManUtd) July 26, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי