צפו בתקציר: מספרת מרהיבה לשאקירי, מוריניו ירה לכל הכיוונים

ג'רדאן שאקירי
ג'רדאן שאקירי | AFP

ליברפול דרסה 1:4 את מנצ'סטר יונייטד בגביע האלופות, כשהשוויצרי סיפק שער בכורה בלתי נשכח. הפורטוגלי לא עצר את עצמו בסיום: "השופטים הגיעו בטעות, חשבו שהם הולכים לשפוט בייסבול. לא הייתי מגיע במקום הקהל"

(גודל טקסט)

ליברפול המתחדשת הביסה הלילה (בין שבת לראשון) 1:4 את מנצ'סטר יונייטד במשחק שנערך לעיני לא פחות מ-101,254 צופים במישיגן במסגרת גביע האלופות הבינלאומי. למרות שמדובר בעיקר בניסוי כלים, נראה שהחבורה של יורגן קלופ צפויה לספק עוד לא מעט רגעי הנאה לצופים בעונה שבפתח, ואין ספק שהיא מעלה את הציפיות עבורה.

זה התחיל בדקה ה-27, אז הוכשל מוחמד סלאח ברחבה, וסאדיו מאנה קבע 0:1 מהנקודה הלבנה. ליברפול לא הספיקה לחגוג יותר מדי ובדקה ה-31 אנדראס פריירה השווה בבעיטה חופשית אדירה כ-20 מטרים מהשער של לי גרנט. בדקה ה-66 היתרון חזר לחבורה של יורגן קלופ, כשג'רדאן שאקירי שעלה מהספסל קיבל כדור ברחבה ומסר אותו לדניאל סטארידג' שקבע 1:2, בתקווה לזכות מחדש באמונו של המנג'ר הגרמני. בדקה ה-74 שיי אוג'ו העלה את התוצאה ל-1:3 אחרי עוד פנדל, והדובדבן שבקצפת הגיע בדקה ה-82 כשבן וודברן קיבל כדור ברחבה והגביע אותו לעבר שאקירי, שהבקיע את שערו הראשון בקבוצתו החדשה במספרת מרהיבה, שקבעה 1:4.

מנג'ר השדים האדומים, ז'וזה מוריניו, נשמע כואב מאוד אחרי התבוסה וכמו במשחקים רבים במהלך העונה, יצא בלא מעט הצהרות נוקבות ופתח את מסיבת העיתונאים במונולוג של עשר דקות בהן ירה לכל הכיוונים. "המשחק הזה לא נתן לי כלום. הזהרתי את ההנהלה שנספוג הפסדים כואבים בגביע האלופות בגלל שיש לי רק 30 אחוזים מהסגל. זה בכלל לא הסגל שלי שיהיה ב-9 באוגוסט כשהליגה תיפתח. בלי פול פוגבה, מרכוס ראשפורד, מרואן פלאיני, ג'סי לינגארד, נמניה מאטיץ' ואנטוניו ולנסיה. זאת מנצ'סטר יונייטד. רוב הגל שיש לי כאן לא ישחק בכלל במהלך העונה".


שאקירי. שער בכורה בלתי נשכח (AFP)

הרכש: "נתתי כבר לפני כמה חודשים חמישה שמות של שחקנים בעמדה אחת להנהלה ואולי אקבל אחד מהם. אני רוצה שני שחקנים, אבל כנראה שאקבל רק אחד". מוריניו התכוון לעמדת הבלם כשהמועמדים הם הארי מגווייר, טובי אלדרווירלד, רפאל וראן, ג'רום בואטנג ומילאן שקריניאר.

אריק באיי שלא היה אמור לשחק: "באיי עלה לשחק רק בגלל שכריס סמולינג נפצע באימון והרגיש שזה לא יהיה הוגן לשלוח עוד ילד להרכב במשחק כזה".

שני הפנדלים שקיבלה ליברפול: "השופטים האלה ששפטו הגיעו למשחק בטעות. הם חשבו שהם הולכים לשפוט בייסבול וגילו שהם הגיעו למשחק כדורגל. האווירה באיצטדיון במישיגן הייתה טובה, אבל אני במקום הקהל לא הייתי מגיע בכלל. לא הייתי מבזבז את הכסף שלי לראות קבוצות בהרכבים חסרים".


מוריניו. עוד מסיבת עיתונאים בלתי נשכחת (AFP)

אלכסיס סאנצ'ס שנראה מתוסכל במדי יונייטד: "הוא שחקן ההתקפה היחיד שיש לנו. אין לנו חלוצים ולא שחקני כנף. הוא עושה את המיטב ונראה מתוסכל כי הוא רוצה יותר, אבל טוב לו ביונייטד".

הפציעה של אנטוניו ולנסיה: "הוא היה יותר מדי זמן בחופשה ולא חזר במצב טוב".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי