צפו בתקציר: ארסנל גברה על צ'לסי אחרי דו קרב פנדלים

מתיאו גנדוזי עם ריס נלסון
מתיאו גנדוזי עם ריס נלסון | Gettyimages

אחרי שערים של רודיגר ולקאזט ב-90 דקות, איוובי העניק ניצחון לתותחנים כשקבע 5:6 מהנקודה הלבנה. 2:3 דרמטי לליון על בנפיקה ליסבון. יובנטוס ניצחה גם היא בפנדלים את כוכבי ה-MLS

(גודל טקסט)
 גביע האלופות הבינלאומי נמשך גם הלילה (בין רביעי לחמישי) בדאבלין, שם ניצחה ארסנל את צ'לסי 5:6 בדו-קרב פנדלים, ליון רשמה 2:3 דרמטי על בנפיקה ליסבון. במשחק נוסף יובנטוס, גם היא בהכרעה מהנקודה הלבנה, גברה על כוכבי ה-MLS.

ארסנל – צ'לסי 1:1 (5:6 בפנדלים) (צפו בתקציר)

אחרי ההפסד לאתלטיקו מדריד בפנדלים במשחק הראשון בטורניר, התותחנים השיגו ניצחון שני ברציפות בגביע האלופות, הפעם מהנקודה הלבנה. זה התחיל דווקא טוב עבור צ'לסי כשבדקה החמישי קרן של ססק פברגאס הגיעה לאנטוניו רודיגר, שנגח מקרוב 0:1 מהיר. עשר דקות לאחר מכן אלברו מוראטה החמיץ הזדמנות פז לקבוע 0:2 כשפנדל שבעט נעצר על ידי פטר צ'ך. נראה היה שהבלוז בכל זאת בדרך לניצחון, אך בשניות האחרונות של תוספת הזמן של המחצית השנייה אלכסנדר לקאזט כפה מקרוב 1:1, ששלח את שתי הקבוצות לנקודה הלבנה. זה התחיל עם חמש בעיטות מדוייקות בכל צד, אבל את רובן לופטוס-צ'יק החטיא את השישית לבלוז ואלכס איוובי קבע ניצחון לארסנל.


 

בנפיקה ליסבון – ליון 3:2 (צפו בתקציר)

ליון פתחה את הטורניר עם ניצחון דרמטי. הפורטוגלים פתחו טוב יותר את המשחק, אך לא ניצלו את ההזדמנויות אליהן הגיעו ושילמו על כך בדקה ה-40 כשכדור קרן הגיע למרסלו, שנגח אותו לרשת והעלה את ליון ל-0:1. חמש דוקת חלפו וברטרנד טראורה הכפיל את התוצאה וקבע 0:2 צרפתי לפני הירידה למחצית עם בעיטה מקצה הרחבה. בדקה ה-59 סוף סוף הגיע השער של בנפיקה מרגליו של פיצי, וחמש דקות לאחר מכן מרסלו שוב נכנס לרשימת הכובשים, הפעם עם שער לצד הלא נכון שקבע 2:2. למזלו של מרטין ג'נסיו, בדקה ה-83 הגיע מרטין טרייה הצעיר, שבמשחקו הראשון כבש את שערו הראשון אחרי שקיבל כדור רוחב ברחבה וקבע מקרוב 2:3 שנשמר עד הסיום.

 

happy face ☝@OLpic.twitter.com/VHkCyMcha2

— Martin Terrier (@Martin_Terrier) August 1, 2018

כוכבי ה-MLS – יובנטוס 1:1 (5:3 בפנדלים)

במשחק שלא במסגרת גביע האומות, הגברת הזקנה השיגה ניצחון בפנדלים על האולסטארס המקומיים. זה התחיל עם שער בדקה ה-21 של אנדראה פאבילי, שכזכור כבש צמד נגד באיירן מינכן, וקבע 0:1. ג'וסף מרטינס הוונצואליאני השווה חמש דקות לאחר מכן והתוצאה נשמרה עד הסיום ושתי הקבוצות הלכו לפנדלים. אחרי בעיטות מדוייקות, בראדלי רייט-פיליפס החטיא את בעיטה הרביעית לכוכבים המקומיים ומאתייה דה שיליו סגר את הסיפור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי