סוכנו של פוגבה הגיע למנצ'סטר, בארסה ויובה נלחמות עליו

פול פוגבה
פול פוגבה | טוויטר

הכוכב הצרפתי שלא מרוצה אצל מוריניו צפוי לשחק לצד ליאו מסי או כריסטיאנו רונאלדו, כאשר יובנטוס תציע ליונייטד את פיאליץ' כחלק מהעסקה וברצלונה את מינה וגומש. החלטה תתקבל השבוע באולד טראפורד

(גודל טקסט)
ברצלונה חולמת על רכישת פול פוגבה ממנצ'סטר יונייטד, אבל מצפה לה קרב אמיתי מול יובנטוס שמנסה להחזיר את הבן האוהד הביתה כדי לצרף אותו לכריסטיאנו רונאלדו. יובה מנסה לפתות את יונייטד עם הצעה למכור להם את מיראלם פיאניץ' בתוספת סכום לא קטן. בברצלונה מציעים כנראה את ג'רי מינה ואנדרה גומש כחלק מהעיסקה, במה שהולך ונראה כמו מלחמת עולם בין שתי הקבוצות על הכוכב הצרפתי.


יונייטד תחליט אם למכור את פוגבה רק השבוע, כיוון שחלון ההעברות שלה נסגר ב-9 באוגוסט ואם תשחרר את השחקן שהגיע לקבוצה ככוכב הגדול שלה היא תהיה חייבת לרכוש שחקן אחר בקנה מידה גדול. הבעיה היא שפוגבה לא רוצה להמשיך ביונייטד אחרי סידרת החינוך שעשה לו ז'וזה מוריניו ואחרי שהצטיין במונדיאל הוא מבוקש אצל הגדולות. סוכנו מינו ראיולה כבר הגיע למנצ'סטר לדון על עתידו והוא אישר זאת בשיחה עם העיתון "מונדו דפורטיבו".


מה שמושך את פוגבה לבארסה היא ההזדמנות לשחק לצידו של ליאו מסי אותו הוא מעריץ, אבל ביובה הוא ימצא את עצמו עם פנומן אחר בשם רונאלדו. אחת הסיבות מדוע גם רונאלדו וגם פוגבה ירצו לשחק באיטליה היא חוק חדש שקובע שספורטאי צריך לשלם מס הכנסה של מאה אלף יורו בלבד על השימוש בזכויות שמו, בעוד בספרד מדובר במיליונים. איטליה הפכה את עצמה לליגה המושכת שחקנים בשל כך. בספרד רונאלדו חייב 18.8 מיליון יורו מס הכנסה על שימוש בזכויות שמו ומסתכן בפסק דין של שנתיים מאסר על תנאי.


#MundoDeportivo | PUGNA POR POGBA

Portada 6/8/18 pic.twitter.com/PGNIhFfxl4

— SOM-HI TOTS. (@culenomana1899) August 5, 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי