רוג'רס תירץ את ההדחה מהאלופות: סלטיק צריכה להתחזק

סלטיק
סלטיק | Gettyimages

אלופת סקוטלנד הודחה מהמפעל היוקרתי אחרי שהפסידה 2:1 לא.א.ק באתונה (3:2 בסיכום שני המשחקים) והמנג'ר טען: "הרגשנו שאנחנו הקבוצה הטובה יותר, אבל ספגנו שני שערים רכים. גם הליגה האירופית זו תחרות טובה"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

משחקי סיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות נערכו אמש (שלישי) ואולי ההפתעה הגדולה ביותר נרשמה באתונה, שם אלופת יוון א.א.ק גברה 1:2 על סלטיק, הכניעה את הסקוטים 2:3 בסיכום המשחקים ועלתה על חשבונה לשלב הפלייאוף, הסיבוב האחרון לפני הבתים.

מנג'ר סלטיק, ברנדן רוג'רס שלפי הדיווחים בשבועות האחרונים נקלע לסכסוך עם מספר חברי הנהלה עקב מדיניות הרכש של הקבוצה הקיץ (רכשה את אודסון אדוארד מפ.ס.ז', שחקן שהיה מושאל אליה בעונה שעברה ולא מעבר) ולאחר ההדחה המביכה מבחינתם אמר: "הקבוצה צריכה לעמוד על המשמר כדי למנוע שאננות ואת זה עושים על ידי שדרוג הסגל. תמיד צריך להמשיך בתהליך ולהמשיך להתחזק".

רוג'רס, בעברו מנג'ר ליברפול, אף התייחס לימיו באנפילד כשאמר: "תסתכלו על ליברפול שהגיעה עד גמר ליגת האלופות – אבל לשם כך היא נזקקה להשקיע ברכש". א.א.ק אתונה כעת תפגוש בפלייאוף ליגת האלופות את וידי, אלופת הונגריה שהפתיעה את מאלמו השבדית – הגרלה הנחשבת לקלה – בעוד סלטיק תשתתף רק בפלייאוף האירופית ושם תפגוש את ספרטקס הלטבית או סודובה הליטאית. עבור סלטיק ההדחה היא מכה אנושה גם מההיבט הכלכלי, רק בעונה שעברה העשירה את קופתה בכ-30 מיליון ליש"ט לאור ההעפלה לשלב הבתים באלופות.


רוג'רס ושחקני סלטיק. הדחה מביכה מבחינתם (Gettyimages)

"ספגנו שני שערים רכים", אמר רוג'רס, "עשינו להם המון בעיות בשני המפגשים והרגשנו שאנחנו הקבוצה הטובה יותר, אבל צריך גם לדעת להגן. שני רגעים עלו לנו בהדחה. זה קרה לנו גם במשחקים הקודמים העונה מול אלשקרט והארטס ועכשיו זה קרה לנו שוב. לצערי זה לא מספיק. חסרנו לנו מספר שחקני מפתח ולצערי מאוד רצינו להיות בליגת האלופות, אבל גם הליגה האירופית זו תחרות טובה. חדר ההלבשה צריך פנים חדשות כדי לרענן את הקבוצה". כידוע, ניר ביטון הפצוע עוד מהעונה שעברה לא יכול היה לעמוד לרשותו של רוג'רס ולסייע למשחק ההגנה של הירוקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי