שער השנה של אופ"א: המספרת של רונאלדו מול יובנטוס

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

הגול האדיר של CR7 במדי ריאל מדריד ב-0:3 בשנה שעברה מול קבוצתו הנוכחית נבחר ברוב של 200 אלף קולות וגבר על דמיטרי פאייט שכבש במדי מארסיי ואווה נבארו שהבקיעה את שער הניצחון בגמר היורו עד גיל 17

(גודל טקסט)

למרות שזו הייתה בחירה די צפויה, היום (שלישי) פירסמה אופ"א את שער השנה באירופה. הזוכה המאושר הוא כמובן כריסטיאנו רונאלדו, בשער המספרת האדיר שכבש בשלב רבע הגמר במדי ריאל מדריד, נגד קבוצתו הנוכחית יובנטוס. השער, שנבחר ברוב של 200 אלף קולות מתוך 346,915 הצבעות, הובקע במשחק הראשון בשלב רבע הגמר בדקה ה-64, במשחק בו ריאל מדריד ניצחה 0:3.

כזכור, אחרי כיבוש השער זכה רונאלדו לתשואות ומחיאות כפיים מאוהדי יובה. הכוכב, שבדרך כלל שומע הקנטות ושריקות בוז בכל מגרש חוץ בו הוא משחק, התרגש מאוד מהמחווה ויש האומרים שהאקט המכובד הזה הוסיף לרצונו לעזוב את מדריד לגברת הזקנה. הכוכב עצמו הוציא הודעה ברשתות החברתיות לרגל זכייתו: "אני רוצה להודות לכל מי שהצביע עבור השער שלי. אני לעולם לא אשכח את הרגע הזה, במיוחד את התגובה של הקהל באיצטדיון".

מי שהגיע למקום השני הוא דמיטרי פאייט שכבש שער סלאלום נהדר בניצחון קבוצתו מארסיי 2:5 על לייפציג בשלב הבתים בשנה שעברה. למקום השלישי הגיעה אווה נבארו הצעירה, שכבשה את שער הניצחון בגמר היורו לנשים עד גילאי 17 נגד נבחרת גרמניה.   

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי