אל חלאיפי: "אני משוכנע שזו הולכת להיות השנה של ניימאר"

נאסר אל חלאיפי
נאסר אל חלאיפי | AFP

נשיא פ.ס.ז' התראיין לעיתון ה"מארקה" והתייחס אל השמועות של ריאל מדריד לגבי צירוף הברזילאי: "אנחנו מכבדים את ריאל וחשוב שלא יהיו דברים מאחורי הקלעים". וגם מדבר על אמבפה: "הוא וניימאר הטובים בעולם"

(גודל טקסט)

נשיא פאריס סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי, דיבר בראיון מקיף לעיתון ה"מארקה" על ניימאר, הפייר פליי הפיננסי, חביאר טבאס ועל הגעתו של בופון.

העונה החדשה של פאריס: "יש לנו מטרות חדשות, שחקנים חדשים ומאמן עם מוטיבציה גדולה. אנחנו רוצים להיות אלופי העולם, אבל אנחנו חייבים להיות מרוכזים בכל משחק ולהמשיך לעבוד קשה".

ההתקדמות המקצועית של קיליאן אמבפה: "אמבפה הוא אחד הצעירים הטובים בעולם ואם לומר את האמת אני חושב שניימאר ואמבפה הכי טובים בעולם. לזכות בגביע העולם בגיל של אמבפה ולשחק כמו ששיחק זה דבר מדהים. זה מוסיף ערך למועדון. הוא תמיד רוצה לנצח בדיוק כמו אדינסון קבאני ואנחל די מאריה".


"לזכות בגביע העולם בגיל של אמבפה ולשחק כמו ששיחק זה דבר מדהים" (Gettyimages)

מה חסר למועדון לזכות כדי בליגת האלופות: "קצת מזל. וגם אנחנו צריכים לתת את המקסימום בכל משחק".

השמועות שריאל מדריד רוצה את ניימאר: "קצת מתסכל, כי זה לא הוגן שמועדון אחר מדבר על השחקן שלך. דיברנו עם ריאל מדריד והם אמרו שיש לנו יחסים טובים איתם והם מכבדים אותנו. מקווה שזה נכון. אנחנו מכבדים את ריאל ואת פלורנטינו פרס, אבל חשוב שלא יהיו דברים מאחורי הקלעים. אם יש משהו עדיף לדבר ישירות עם פרס ולומר מה אהבנו ומה לא. אנחנו מצפים לזה גם משאר הקבוצות. להרוג אחד את השני זו לא דרך העבודה שלנו".

על מצבו הרפואי של ניימאר: "הוא כשיר והוא בסדר. אחרי הפציעה שעבר לא היה לו זמן להתאושש לקראת המונדיאל. אני משוכנע שזו הולכת להיות השנה שלו. הוא מאושר, נחוש ובעל מוטיבציה. העובדה שיש לנו את ניימאר, קיליאן, קבאני ודי מאריה מאפשרת לנו לחשוב על הפרויקט לטווח ארוך".

הבעיה של הפייר פללי הפיננסי: "אלו שמועות שמגיעות בעיקר מכיוון ספרד. אנחנו רגועים, מכיוון שעשינו הכל במסגרת החוק. מכרנו שחקנים בסכומים הנדרשים. לא אוהב כאלה שמתחזים לחברים שלנו הולכים ומלכלכים מאחורי הגב. ההסכם שלנו עם המותג של מייקל ג'ורדן שווה מאה מיליון יורו. זה גם יעזור לנו בכל הקשור לפייר פליי".

חביאר טבאס נשיא "לה ליגה": "אף פעם לא דיברתי עליו מאחורי הגב כפי שהוא עושה. אני מציע לו להתעסק בעניינים שלו ושיעזוב אותנו לנפשנו. כשהיה לי מה לומר לו אמרתי לו את זה בפנים".

מה ג'יאנלואיג'י בופון יכול לתרום: "הרבה דברים. הוא אגדה חיה עם ניסיון עצום. יש לו מה לתרום על כר הדשא ומחוצה לו. עבורנו זה גאווה שהוא עומד בשער פאריס סן ז'רמן".


נאסר אל חלאיפי גאה בהחתמת בופון (AFP)

בנושא אחר, פאריס סן ז'רמן הציגה אתמול (חמישי) את התלבושות החדשות שלהן, כשנותן החסות הוא מותג הספורט "אייר ג'ורדן", שנמצא בבעלותו של הכדורסלן האגדי מייקל ג'ורדן שיספק את החולצות לאלופת צרפת במשחקי ליגת האלופות. מדובר במותג הבת של חברת נייקי, אבל הוא מתנהל כחברה עצמאית. זו תהיה הפעם הראשונה שקבוצת כדורגל תופיע עם חולצות של ג'ורדן.

ניימאר, קיילאן אמבפה ודני אלבס היו בטקס השקת החולצות החדשות והמגן הברזילאי דיבר על העובדה שפאריס סן ז'רמן עדיין לא הצליחה להעפיל לחצי גמר ליגת האלופות אחרי שבעונות האחרונות הודחה בשלבים מוקדמים שוב ושוב בין היתר על ידי ברצלונה וריאל מדריד. "ליגת האלופות מוכרחת להיות המטרה המרכזית שלנו העונה", אמר.

על המשחק נגד ליברפול אמר: "נצטרך להיות זהירים כי אנחנו משחקים נגד מועדון גדול מאיתנו בהיסטוריה שלו שנמצא היום גם בכושר מצוין. התחרות הזאת קשה מאוד מאוד. מהסיבה הזאת נצטרך להיות יותר זהירים ממשחקים קודמים, אבל אנחנו מקבלים את האתגר של לעבור את שלב הבתים העונה ולעשות משהו גדול יותר באלופות מאשר עשינו קודם".


דני אלבס וקליאן אמבפה מציגים את התלבושות החדשות (AFP)

האכזבות של פאריס סן ז'רמן בליגת האלופות: "המועדון הזה משקיע אולי יותר מכל קבוצה אחרת בשחקנים ובצוות מובחר וזה מאכזב שכל שנה מחדש כשיש לנו אתגר גדול ראשון אנחנו מיד נכנעים בו. זה לא טוב עבורי ולא טוב עבור המועדון. אנחנו צריכים לשנות בו משהו. אולי את הגישה, או את המנטליות. הגיע הזמן שנעלה מעבר לרבע הגמר באלופות". אלופת צרפת תשחק היום (21:45) בליגה נגד סט. אטיין במטרה לתת לה יותר זמן להתכונן למשחק באנפילד.

ניימאר התייחס אל התלבושות החדשות של הקבוצה: "עבורי ג'ורדן זה סמל של פנומנליות, קסם וחוסר זלזול. זה מושלם עבורנו לשחק עם חולצות של ענק כזה. זו גם אחריות ענקית לשחק עם חולצות עם השם ג'ורדן עליהן ולכן אנחנו מצפים לעונה מצוינת. מדובר בשילוב של שני אלופים. פאריס סן ז'רמן וג'ורדן. אני מקווה שהקשר בינינו יביא לנו כמה שיותר תארים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי