רונאלדו ישחק מול מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

ועדת המשמעת של אופ"א החליטה לא להחמיר עם הכוכב פורטוגלי של יובנטוס, שכזכור הורחק באדום ישיר מול ולנסיה בפעם הראשונה בקריירה שלו בליגת האלופות ויחמיץ רק את המפגש עם יאנג בויז השווייצרית

(גודל טקסט)

כריסטיאו רונאלדו ישחק באולד טראפורד נגד מנצ'סטר יונייטד אחרי שוועדת המשמעת של אופ"א פסקה היום (חמישי) שכוכב יובנטוס יורחק רק למשחק אחד בעקבות הכרטיס האדום שספג הפורטוגלי ב-0:2 בספרד על ולנסיה 0:2.  המשמעות: הפורטוגלי יחמיץ רק את המשחק מול יאנג בויז.


רונאלדו ספג כרטיס אדום ישיר בדקה ה-29 על פגיעה בשחקן יריב לאחר שככל הנראה משך בשיערו של בלם ולנסיה ג'ייסון מוריו. הקוון במשחק קרא לשופט הגרמני פליקס בריך והתעקש שלכוכב מגיעה הרחקה. הפורטוגלי, שהורחק לראשונה בקריירה שלו בליגת האלופות, ירד מכר הדשא כשהוא מירר בבכי ופרשנים רבים טענו שההרחקה שלו היתה הזויה ומוטעית.


בעקבות ההרחקה היה חשש שרונאלדו יורחק לשני משחקים או אפילו לשלושה, אך ועדת המשמעת של אופ"א כאמור אישרה הרחקה למשחק אחד בלבד גם בגלל גיליון ההתנהגות הנקי שלו. כתוצאה מההרחקה המינימלית רונאלדו ישחק באולד טראפורד נגד קבוצתו לשעבר מנצ'סטר יונייטד ב-23 באטוקטובר וגם כמובן במשחק המקביל ביניהן ביובנטוס ארינה.



BREAKING: @Cristiano Ronaldo has been banned for 1 match by @UEFA, meaning he is available for both of @juventusfcen's meetings with @ManUtd in the @ChampionsLeague. ⚽ pic.twitter.com/OaEycAgf2m

— Sky Sports News (@SkySportsNews) September 27, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי