מאוריסיו פוצ'טינו: "אין לברצלונה מחליפים לצ'אבי ואינייסטה"

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | Gettyimages

מנג'ר טוטנהאם דיבר ב"רדיו מארקה" לקראת המשחק הקשה בליגת האלופות מול אלופת ספרד: "יש לי מוטיבציה גדולה לנצח אותם", וגם התייחס אל עתידו המקצועי: "החלום שלי לאמן את ניואלס אולד בויס ואת נבחרת ארגנטינה"

(גודל טקסט)

טוטנהאם תארח ביום רביעי (22:00) באצטדיון וומבלי את ברצלונה במחזור השני של ליגת האלופות. מאוריציו פוצ'טינו התראיין היום (שני) ל"רדיו מארקה" לקראת המשחק ואמר: "יש לי מוטיבציה לנצח את ברצלונה". מנג'ר טוטנהאם שיחק ואימן בעבר באספניול והצהיר שהוא לא יאמן לעולם את ברצלונה בגלל שהלב שלו שייך לאספניול.

עונה שעברה שיחק מול ריאל מדריד והעונה נגד ברצלונה: "זה התמצית של ליגת האלופות לשחק נגד ריאל מדריד וברצלונה. מדובר בשתיים מהקבוצות הטובות בעולם וזו התרגשות לשחק מולן".

המוטיבציה לשחק נגד ברצלונה: "ברור שיש לי מוטיבציה גדולה לשחק נגד בארסה אחרי שגרתי שנים בעיר הזאת. יש לי הרבה חברים בעיר וגם בקבוצה ויש לי הרבה כבוד אליהם, אבל הדרכים שלנו לא מצטלבות, וזה לא ישתנה לעולם".


מאוריסיו פוצ'טינו, בעבר שחקן אספניול. המשחק נגד ברצלונה יהיה עבורו דרבי פרטי (Gettyimages)

השינוי שעברה ברצלונה בשנים האחרונות: "ברגע שצ'אבי ואנדרס אינייסטה עזבו זו כבר לא אותה ברצלונה. זה נורמלי שברצלונה השתנתה למשהו אחר כי גם יש לה מאמן אחר. פראנק רייקארד, פפ פגווארדיולה וטיטו וילאנובה שמרו על אותו קו. הכדורגל הוא קודם כל השחקנים ואם יש לך את צ'אבי ואינייסטה אתה יכול לשחק עם הפילוסופיה שאתה רוצה. קשה מאוד להחליף שחקנים כל כך מוכשרים. אתה יכול להחתים להם מחליפים ולהראות להם איך אתה רוצה שישחקו, אבל זה לא אף פעם לא יהיה אותו דבר".

ליאו מסי: "מאחורי ליאו מסי יש שחקנים מעולים שיכולים לנצח כל קבוצה בעולם. כל עוד מסי ישחק, עבורי הוא יישאר מספר אחד בעולם".

המצב של טוטנהאם לא מזהיר אחרי ההפסד לאינטר: "זה משחק בו שלטנו והיינו קרובים יותר לכיבוש את השער שני, ותיקו היה משקף יותר מאשר הפסד. אנחנו חייבים לנתח כאלה הפסדים ולהסיק מסקנות. כדי להשתפר, אבל יש לנו מוטיבציה ענקית לנצח את בארסה".


"כל עוד ליאו מסי ישחק הוא יישאר מספר אחת בעולם" (Gettyimages)

הלחץ על טוטנהאם להשיג תארים גובר: "זה רק הגיוני, אבל למרות הלחץ המצב נשאר כמו בעונות קודמות. זה לא פייר לדרוש מאיתנו עוד ועוד למרות שאנחנו המבקרים הכי גדולים של עצמנו. כשאנחנו לא מנצחים האכזבה עצומה".

המועדון לא החתים אף שחקן בקיץ: "לכן אני אומר שהציפיות מאיתנו גדלות כל שנה, אבל המציאות שאנחנו המועדון היחיד באירופה שלא החתים שחקנים. אני לא אומר זאת כתירוץ, אבל במצב כזה אתה צריך יותר יצירתיות ולנסות למצוא פתרונות. בפרמיירליג התחלנו העונה טוב יותק מבשנה שעברה, אבל באלופות הפסדנו".

טוטנהאם תוכל להתמודד באותה רמה באלופות כמו שנה שעברה: "לא חושב כי הקבוצות מולנו התחזקו, אבל הרעיון הוא להתחזק עם הכלים שיש לנו ולהצליח".

על התעניינות מריאל מדריד: "זה קורה בכדורגל העולמי. שמועות, ידיעות. זה מאפשר לי כמאמן צעיר יחסית הרבה ניסיון ומוטיבציה להגיע לטופ. זה אומר שאנחנו עושים עבודה טובה בטוטנהאם ועולם הכדורגל שם לב אלינו. הרווחנו את הכבוד של כולם וזה טוב. ברור שאני עוקב אחרי ריאל מדריד. חייתי הרבה שנים בברצלונה ויש לי אזרחות ספרדית. אתה צריך להיות מעודכן בכל מה שקורה, אבל אני עדיין רוצה קודם כל לזכות בתואר עם טוטנהאם. אני מאושר ששינינו את התרבות של הקבוצה. החלום האמיתי שלי הוא לאמן יום אחד את ניואלס אולד בויס ואת נבחרת ארגנטינה".


מאוריסיו פוצ'טינו חולם לאמן את נבחרת ארגנטינה (Gettyimages)

העובדה שהארי קיין ודלה עלי ממשיכים עוד עונה זו שווה ערך להחתמות חדשות: "נכון. המטרה היא לתת להם את מה שהם רוצים כדי לחזור להופעות של עונות קודמות. כל עונה זה הופך להיות קשה יותר. השנה הם חזרו מהגביע העולמי וזה ייקח יותר זמן כדי שנוכל לשחק טוב. זה ברור שלטוטנהאם היה חשוב מאוד להשאיר אותם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי