דיבאלה: "חיכיתי למשחק כזה אחרי שאיבדתי את הדרך"

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | AFP

כוכב יובנטוס זכה לחזור לביתו עם כדור המשחק של ה-0:3 על יאנג בויז ובסיום הבהיר: "צריכים לדעת לשחק טוב גם בלי כריסטיאנו רונאלדו". מאמנו מסימיליאנו אלגרי: "היה חשוב לנו לנצח בהפרש גבוה"

(גודל טקסט)
יובנטוס נותרה הקבוצה היחידה מבין חמש הליגות הגדולות באירופה ששמרה על מאזן מושלם בכל המסגרות, אחרי שניצחה אתמול את יאנג בויז החלשה 0:3 ורשמה ניצחון תשיעי בתשעה משחקים. בליגת האלופות כאמור היה זה ניצחון שני העונה והוא הושג ללא כריסטיאנו רונאלדו שהורחק במשחק החוץ בוולנסיה וישוב כעת למפגש הבא מול מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד בעוד שלושה שבועות.


בהיעדרו של CR7, פאולו דיבאלה חזר לעצמו בגדול וכבש את שלושת השערים על חשבון אלופת שווייץ. לראשונה בקריירה שלו כבש שלושער במשחק בליגת האלופות ולקח את הכדור הביתה, זאת אחרי שבעונה שעברה הבקיע רק פעם אחת כל העונה במפעל היוקרתי: "חיכיתי למשחק כזה", הצהיר בסיום הארגנטיני.


"הקבוצה באה בגישה נכונה. עשינו עבודה טובה בלהיות מפוקסים", המשיך כוכב הערב, "בשנה שעברה הבקעתי הרבה שערים, אבל אז איבדתי קצת את הדרך. הישיבה בחוץ גרמה לי לעבוד קשה ולחזור לכושר, אז אני לוקח מזה את התועלת. היינו בלי כריסטיאנו רונאלדו, ולפעמים יותר קל כשהוא בצד שלך, אבל אנחנו צריכים להיות קבוצה טובה איתו ובלעדיו".

Sulla #Gazzetta in edicola oggi ⚽ Juve tripla Joya, Dzeko salto triplo ⚽ Oggi Inter e Napoli… che vede rosso ⚽ Milan, c'è Cutrone per il pass europeo Torna #TimeOut il basket al centro. Speciale Serie A con tutti i rosters. E molto altro! pic.twitter.com/gcEQ23oI5t

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 3 באוקטובר 2018

מאמן יובנטוס, מסימיליאנו אלגרי אמר בסיום: "התחלנו טוב ועלינו ליתרון מהיר וכאשר הייתה סכנה וויצ'ך שצ'סני הגיב טוב, לדעתי היינו צריכים להבקיע יותר שערים. כולם שיחקו טוב הערב הזה והראו בגרות נגד קבוצה מאורגנת ופיזית שניסתה לחסום אותנו בכל דרך. היה חשוב לנצח בהפרש גבוה, כי הפרש שערים עשוי להכריע את המקום הראשון".


על השלושער של דיבאלה: "אני שמח עבורו. הוא משתפר ומשחק בצורה עקבית יותר. תמיד אמרתי שהתכונה הטובה ביותר שלו היא היכולת לגרום לקבוצה לייצר מהלך ולסיים אותו בעצמו. הוא עשה זאת בצורה מבריקה. ככל שכריסטיאנו רומאלדו ודיבאלה ישחקו יחד יותר, הם ישתפרו בהמשך".



שלושער וכדור הביתה ללא רונאלדו, באולד טראפורד כבר ישתפו פעולה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי