הומלס, חאמס רודריגס ושחקנים נוספים לא מרוצים מקובאץ'

אריאן רובן, ג'רום בואטנג
אריאן רובן, ג'רום בואטנג | AFP

הבווארים סיימו ב-1:1 ביתי מול אייאקס ועל אף שניצלו מהפסד נקלעו לרצף של שלושה משחקים ללא ניצחון, האוהדים כבר דורשים מההנהלה לגשש אצל זידאן ובלאן. הפסד למנשנגלדבאך בשבת יוביל לזעזוע?

(גודל טקסט)
התיקו 1:1 שהשיגה באיירן מינכן נגד אייאקס אתמול (שלישי) באליאנץ ארינה מעמיק את המשבר. בעבר משחקים כאלה, עם כל הכבוד להולנדים, היו נגמרים בקלות ב-0:4 לבאוורים, אך הפעם דווקא אייאקס יכלה לראות את עצמה מאוכזבת שלא ניצחה את אלופת גרמניה.


"בילד" כתב הבוקר כי זה היה המשחק בו ניקו קובאץ' אמור לצאת מהמשבר, אבל אחרי משחק שלישי בלי ניצחון בכל המסגרות הוא נקלע לבלאגן גדול עוד יותר. בדיוק לפני שנה באיירן הייתה ממש במצב דומה ופיטרה את קרלו אנצ'לוטי ו-ווילי סניול מונה למאמן זמני עד שיופ היינקס הוחזר. אז דורגה באיירן שלישית בליגה עם הפרש שלוש נקודות מדורטמונד והיום היא במקום השני עם הפרש נקודה מאותה יריבה. עם זאת, אז באיירן הפסידה 3:0 בחוץ לפאריס סן ז'רמן וכעת היא עם ארבע נקודות באלופות ועדיין בפסגת הבית. לפי ההערכות, אם באיירן לא תנצח את הרביעית בטבלה מנשנגלדבאך בשבת כבר יחלו הרחשים סביב מעמדו של המאמן.


ג'ובאני אלבר
חלוץ העבר של הקבוצה שהגיע למשחק אמר לכתבים: "באיירן צריכה להראות יותר שמדובר במשחק בית. היא לא הייתה בעלת הבית". לפי דיווחים ב"בילד", כמה משחקני באיירן לא מרוצים מקובאץ'. מאטס הומלס שכבש אתמול וחאמס רודריגס לא אוהבים את הרוטציות הרבות של המאמן וטוענים שזה פוגע במשחק הקבוצה וגם בביטחון של השחקנים. גם חאבי מרטנס וסנדרו ואגנר לא אוהבים שהם לא מקבלים הזדמנויות. אוהדים רבים מתחו על קובאץ' ביקורת שלא פתח אתמול עם הקשר הקולומביאני, שאף נטש את האצטדיון במהרה.

James Rodríguez left the stadium just 10 minutes after the final whistle without saying a word. Seems to be highly frustrated [@Plettigoal] pic.twitter.com/7wJ4IY1dt2

— Bayern & Germany (@iMiaSanMia) October 2, 2018

במגזין הגרמני "11 פרוינדה" צייצו שאשתו של יופ היינקס אמרה לו: "אתה לא זז מהבית" במקרה שבבאיירן ירצו אותו כמאמן זמני בחזרה אם המשבר יעמיק. העיתון TZ המתפרסם בבאווריה דיווח שאוהדי באיירן הציעו לקבוצה להתחיל לגשש אצל זינדין זידאן או לורן בלאן כדי שיחליפו את קובאץ'. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי