פפ: "רבע גמר יהיה הישג, אין לנו היסטוריה כמו לגדולות"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettyimages

מנג'ר מנצסטר סיטי שחרר הצהרה מפתיעה והנמיך ציפיות להמשך לאחר ה-1:2 הדחוק על הופנהיים אמש: "לא יודע מדוע החשיבו אותנו פייבוריטים". אגוארו השווה שיא של ואן ניסטלרוי, טרם התבררה חומרת פציעתו של גונדואן

(גודל טקסט)
על אף שמעולם לא זכתה בטורניר, רבים סימנו את מנצ'סטר סיטי כפייבוריטית לזכייה העונה בליגת האלופות כשגם סוכנויות ההימורים הציבו אותה כמועמדת הבכירה לזכייה בתואר. אלא שהמכונה של פפ רחוקה מלהרשים כמו בפרמיירליג, על אף ניצחון החוץ אמש (שלישי) 1:2 על הופנהיים הודות לשער מאוחר של דוד סילבה בדקה ה-87.


אחרי ההפסד המפתיע לליון במחזור הקודם, אלופת אנגליה נקלעה לפיגור 44 שניות בלבד משריקת הפתיחה. העיתון "מירור" כתב: "סיטי היתה זקוקה לכדור שירה דויד סילבה שנבחר למצטיין גם בעיתון עם ציון 9 כדי לנצח את המשחק. פפ גווארדיולה ניבא שהוא הולך לסבול וזה כמעט התגשם". מתוך ששת שעריו של סילבה במדי סיטי בליגת האלופות, חמש היו נגד יריבות גרמניות.


פפ נשך את שפתיו ולא הגיב לטעות של השופט דבור סקומינה שלא העניק לסיטי פנדל אחרי הכשלה על לירוי סאנה ברחבה, מחשש שיקבל עונש נוסף ויחזור ליציע. כשהוא היה שם מול ליון כזכור, קבוצתו הפסידה. "אני לא רוצה לדבר על השופטים. אני רוצה להיות שם על הספסל גם במשחק הבא אם דברים כאלה שוב יקרו אמר המנג'ר.



סילבה חוגג עם חבריו שער מאוחר שלו הכריע את ההתמודדות (gettyimages)


פפ שוב ניסה להנמיך את הציפיות מקבוצתו ושחרר הצהרה מפתיעה: "אם נגיע לרבע הגמר בעיני זה כבר יהיה הישג. משם רק אפשר יהיה לעלות. אני לא יודע מהיכן לקחו את התחזית שאנחנו המועמדים המובילים לזכות בטורניר. אני מעריך זאת ואפילו מודה למי שחושב כך, אבל האמת היא שאנחנו צעד אחד מתחת להיסטוריה של ליברפול במפעל, הקבוצות הספרדיות, באיירן מינכן ויובנטוס. ככה אני מאמין. רבע הגמר זו תהיה הצלחה גדולה עבורנו".


סרחיו אגוארו שעלה לשחק פצוע, כבש שער חמישי ברציפות במשחק חוץ של סיטי. הוא השחקן השני של קבוצות אנגליות שעושה זאת בליגת האלופות אחרי חלוץ מנצ'סטר יונייטד רוד ואן ניסטלרוי ב-2003.


סיטי, שסובלת מפציעות של קלאודיו בראבו וקווין דה בריינה, חוששת עתה שייתכן ואיבדה גם את אילקאי גונדואן שנפצע במהלך המשחק בשריר הירך ובמקומו נכנס ברנרדו סילבה בדקה ה-68. בסיטי מקווים שהוא לא ייעדר לפרק זמן ממושך. מאז הגיע גונדוגאן, שנחשב לאחד השחקנים החשובים בקבוצה, הוא סבל מלא מעט פציעות.


5 – Sergio Aguero is just the second player to score in five consecutive away Champions League appearances for an English team, after Ruud van Nistelrooy for Man Utd in 2003. Menace. pic.twitter.com/J0NbIrhcbn

— OptaJoe (@OptaJoe) 2 באוקטובר 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי