כריסטיאנו רונאלדו התייחס לפרשת האונס: "האמת תמיד מנצחת"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

לפני המפגש עם האקסית מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות, כוכב יובנטוס דיבר על החשדות נגדו: "אני אדם שמח, יש לי את כל מה שאני צריך בחיים". החזרה לאולד טראפורד: "זה מרגש, זכיתי כאן בכל תואר אפשרי"

(גודל טקסט)
בצל פרשת האונס ואחרי שכבש ב-1:1 מול גנואה בסוף השבוע, כריסטיאנו רונאלדו יחזור מחר (שלישי ב-22:00) לאולד טראפורד שם הוא ויובנטוס יפגשו את מנצ'סטר יונייטד, האקסית של הפנומן הפורטוגלי, במסגרת המחזור השלישי של שבת הבתים בליגת האלופות.




רונאלדו התייצב במסיבת העיתונאים ופתח את דבריו: "כל הפוקוס שלי הוא על הצלחת יובנטוס והחודשיים האחרונים היו מדהימים, אני נהנה מאוד, התאקלמתי בצורה טובה ויש לנו קבוצה פנטסטית. אני מאוד מרוצה באיטליה, החברים שלי עזרו לי להתאקלם לליגה ולמדינה ואני שמח מאוד להיות במועדון הנפלא הזה. פרסים אישיים? זכיתי בהמון במהלך הקריירה שלי, זה לא הדבר הכי חשוב".


פרשת האונס: "אני אדם שמח. מסרנו הצהרה לפני כשבועיים. כמובן שאני לא מתכוון לשקר בנוגע למה שקרה שם. עורכי הדין שלי בטוחים בעצמם וכמובן שגם אני. הדבר החשוב ביותר עבורי הוא לשמוח מכדורגל, יש לי אנשים שדואגים לכל דבר שאני צריך. האמת תמיד מנצחת".



Old Trafford first looks #MUFCJuve#UCL#ForzaJuvepic.twitter.com/LjUQEjCASg

— JuventusFC (@juventusfcen) October 22, 2018


רונאלדו הוסיף: "אני יודע שאני משמש דוגמא עבור המון אנשים, על המגרש ומחוצה לו, ולכן אני תמיד מחייך. אני משחק במועדון נפלא, יש לי משפחה מדהימה, אני בריא – יש לי את כל מה שאני צריך בחיים. בורכתי".


ההבדלים בין יובנטוס לריאל מדריד: "אני לא מתעסק בהשוואות. שתי הקבוצות נהדרות, מועדונים נפלאים. אני שמח ששיחקתי במנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד ועכשיו כאן ביובנטוס". מצבה של מנצ'סטר יונייטד: "זה יהיה משחק קשה, אנחנו יודעים שיונייטד קבוצה טובה, שמשחקת בבית, אבל יש לנו סיכוי להוציא תוצאה טובה. אם נשחק כמו שהמאמנים שלנו דורשים, יש לנו סיכוי לנצח את המשחק".


חזרה לאולד טראפורד: "זה מאוד אמוציונלי ומיוחד עבורי לחזור לכאן. יש לי המון זיכרונות טובים מהמקום הזה. אני מכיר טוב מאוד את ההיסטוריה של מנצ'סטר יוניייטד, זכיתי כאן בכל התארים. לעולם לא אשכח את סר אלכס פרגוסון וברצוני לאחל לו את כל הטוב שבעולם".


הכרטיס האדום שספג מול ולנסיה: "ליגת האלופות החלה כבר לפני שני משחקים וזה לא משנה שהורחקתי ופספסתי את המשחק במחזור השני. אנחנו בעמדה מצוינת לקראת ההמשך וניצחון מחר יעזור לנו מאוד להתקרב למטרה".

 
 

@Cristiano: "I'm not obsessed about individual awards, I've been focusing the last two months on Juve. They've been fantastic and it's going well."#MUFCJuve#UCL#ForzaJuvepic.twitter.com/VGcwkfhAQx

— JuventusFC (@juventusfcen) October 22, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי