רונאלדו כבש את אולד טראפורד: "אי אפשר היה לעצור אותו"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

CR7 אמנם לא הבקיע מול מנצ'סטר יונייטד, אבל זכה להרבה כבוד והערכה מהתקשורת האנגלית לאחר ה-0:1 של יובנטוס: "היה כוכב ההצגה". דיבאלה: "יודעים מה הסיבות בגללן נכשלנו בעבר", בונוצ'י: "היה משחק מושלם"

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו שוב יצא מנצח מאולד טראפורד, במקום בו פרץ כשחקן ברמה עולמית אחרי שיובנטוס ניצחה 0:1 לראשונה מזה 22 שנה באולד טראפורד את מנצ'סטר יונייטד והבטיחה כמעט סופית את עלייתה לשלב הבא בליגת האלופות. אמנם רונאלדו עדיין עם אפס שערים בליגת האלופות אחרי שהשלים 90 דקות ראשונות במפעל בחולצה של יובה, אבל הוא נלחם כל המשחק וגילה יכולת סבירה מול המועדון אותו הוא כה אוהב.


המאמן מאסימליאנו אלגרי אמר בסיום המשחק: "אני לא יכול להגיד עדיין שאנחנו פיבוריטיים לזכות במפעל. אנחנו עובדים לפי שיטה של גדילה ממשחק למשחק. מול גנואה בתיקו 1:1 לא קראנו את המשחק היטב, אבל הערב הקבוצה הוכיחה שהיא יכולה לקרוא מהלכים ברגעים מכריעים ולהכות בזמן הנכון. אפשרנו להם מספר מצבים, איבדנו כדורים באופן שערורייתי והיינו צריכים להניע את הכדור מהר יותר והשחקנים היו סטטיים מדי. עם זאת, הצגנו יכולת טובה כקבוצה והניצחון הגיע לנו. הגענו להמון מצבים ורק לא יכולנו לנצל את הנגיעה האחרונה. היה חשוב מאוד לשחק עם הכדור על הקרקע ולתקוף מהכיוון של נמניה מאטיץ'".


זה כבר לא מקרי, יובנטוס בשנים האחרונות מראה עליונות על הכדורגל האנגלי. היא רשמה משחק שמיני ברציפות בלי להפסיד לקבוצות אנגליות עם שתי תוצאות תיקו וניצחון נגד צ'לסי, שני ניצחונות על מנצ'סטר סיטי, ניצחון ותיקו נגד טוטנהאם וכעת ניצחון על מנצ'סטר יונייטד. בלם יובנטוס ג'יורג'יו קייליני רשם את הניצחון ה-306 שלו במדי יובנטוס ועקף את גייטאנו שיראה והתמקם במקום השלישי בהיסטוריה של יובה אחרי אלסנדרו דל פיירו (387) וג'יג'י בופון (404).



רונאלדו ודיבאלה. הגברת הזקנה משפילה את האנגליות (AFP)


באנגליה העדיפו בחלק מכלי התקשורת להתרכז ברונאלדו. "דיילי מייל" כתב שכריסטיאנו היה כוכב ההצגה ואילו העיתון "טלגראף" הראה תמונה של רונאלדו מניף את היד למעלה בתנועת ניצחון ושאל את פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי אם הם חושבים שהם עדיין יכולים לזכות במפעל אחרי שיובנטוס גברה על יונייטד בחשיבה, בהעברת הכדורים ובסגנון. ה"גארדיין" הראה תמונה של רונאלדו מצטלם בסלפי עם האוהד שפרץ בתחילת המשחק למגרש.

TELEGRAPH SPORT: Out-thought, out-passed, our-classes #tomorrowspaperstoday
⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/F1UVu9JYjg

— Helen Miller (@MsHelicat) 23 באוקטובר 2018

Cristiano Ronaldo lights up Old Trafford with a cross, a smile and a selfie. @PaulMachttps://t.co/JAN2vQzT20#MUNJUV#MUFC

— Guardian sport (@guardian_sport) 23 באוקטובר 2018

באיטליה כמובן החמיאו ליובנטוס. "קוריירה דלו ספורט" כתב: "מקס המיוחד" עם מחמאות לאלגרי שצבר 9 מ-9 באלופות וגבר על מוריניו. "טוטו ספורט" העיתון של טורינו: "אי אפשר היה להתגבר על רונאלדו שרץ כל המשחק ודיבאלה כבש. יובנטוס הציגה הגנה מושלמת ועדיין לא ספגה במפעל".


כובש השער פאולו דיבאלה, שבארבעת המשחקים האחרונים באלופות סופר כבר חמישה שערים אמר בסיום: "הראינו משחק אינטליגנטי נגד יונייטד וצברנו ביטחון. הגנו עם הרבה כוח בשלבי הסיום. בשנים האחרונות למדנו איך לשחק עם הרבה ביטחון עצמי. אנחנו יודעים מה לעשות ומה הסיבות שנכשלנו בעבר".



"יודעים מה הסיבות שנכשלנו בעבר" (AFP)


דיבאלה הבקיע באנגליה גם בשנה שעברה כשפגש את טוטנהאם בוומבלי ועל כך אמר: "השער באולד טראפורד באמת מזכיר לי את זה שכבשתי בוומבלי כי מדבר בשני איצטדיונים גדולים. כשאתה ילד אתה חולם לכבוש בהם. יובנטוס לא ניצחה כאן הרבה זמן ולכן זה הישג גדול. יונייטד נתנה לנו לשחק במחצית הראשונה ושינתה את המשחק שלה בחצי השני. במחצית ראשונה היינו גדולים וזה לא קל לשחק במגרש כזה". 


לאונרדו בונוצ'י
הוסיף: "הכל הלך לנו מושלם. מחצית ראשנה החזקנו כמעט 70 אחוז בכדור. בחצי השני יונייטד הגבירה את הקצב כך שהיה לנו קשה למצוא את האיש האחרון שיכבוש. השתלטנו עם רעיונות המשחק שלנו על יונייטד. הייתה להם רק הזדמנות אחת של אנטוני מרסיאל".


Old Lady > Old Trafford ⚪⚫ Bravo ragazzi #ForzaJuve#UCL#MUFCJuvepic.twitter.com/ga01atMWSH

— Blaise Matuidi (@MATUIDIBlaise) October 23, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי