גווארדיולה: "זו הייתה המחצית הכי טובה מאז שהגעתי לסיטי"

מנצ'סטר סיטי
מנצ'סטר סיטי | Gettyimages

הסיטיזנס הביסו 0:3 את שחטאר דונייצק והמנג'ר יצא מגדרו: "היינו בלחץ גדול אחרי ההפסד לליון והדרך בה ניצחנו משמחת אותי. עכשיו אנחנו ראשונים ושולטים בגורל שלנו". מחמאות לקווין דה בריינה ולדויד סילבה

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי רשמה ניצחון שני באלופות והתאוששה מההפסד המפתיע לליון בפתיחת שלב הבתים בחודש שעבר. קבוצתו של פפ גווארדיולה גברה 0:3 בחוץ על שחטאר דונייצק והצילה את הערב עבור האנגליות, אחרי שיריבתה העירונית שלה הפסידה ליובנטוס.


גווארדיולה מדגיש בכל הזדמנות שסיטי לא מועמדת לזכייה במפעל, למרות שמשרדי ההימורים הציבו אותה כטוענת לכתר, אבל גם הוא יתקשה להסביר כיצד יכולת כפי שהציגה קבוצתו לא מציב אותה כמועמדת בכירה להניף את הגביע בסיום העונה. סיטי היא האנגלית הראשונה שמנצחת את שחטאר באוקראינה אחרי שעד כה בשבעה משחקים שחטאר סיימה חמישה בניצחון ושניים בתיקו מול האנגליות. אחרי התיקו הדרמטי בין הופנהיים לליון (3:3), סיטי גם עלתה למקום הראשון בבית. לילה מושלם לסיטיזנס.


"המחצית הראשונה שלנו הייתה הכי טובה מאז שהגעתי לקבוצה", אמר גווארדיולה, "היינו בלחץ גדול אחרי ההפסד לליון והניצחון שלנו בהופנהיים שלוש דקות לסיום, זה הביא לכך שאנחנו עכשיו במצב טוב במקום הראשון ושולטים בגורל שלנו. התוצאה נגד שחטאר מצוינת, אבל מה שהכי גרם לי הנאה הייתה הדרך בה ניצחנו. היכולת על המגרש. ראינו מה שחטאר יכולה לעשות במחצית השנייה. הם לחצו אותנו המון ויש להם תמיד שחקנים מוכשרים. לנצח בחוץ זה תמיד חשוב ונהנה מהתוצאה הזאת היום ובימים הבאים. יחד עם זאת הגענו להמון מצבים ולא כבשנו מהם ואנחנו עדיין יכולים להשתפר ולהיות יותר יעילים בקטע הזה".

Great game against a tough opponent, happy to help the team with another goal ⚽️ pic.twitter.com/1GXrKxuizz

— David Silva (@21LVA) 23 באוקטובר 2018

"דיילי מייל" כתב שקווין דה בריינה שחזר לשחק ופתח לראשנה בהרכב מאז הפציעה בתחילת העונה שידרג את הקישור של סיטי והפך את שאר השחקנים לטובים יותר, כשגם דויד סילבה הפגין כדורגל נפלא. הספרדי בעט פעמיים לקורות לפני שכבש. "סיטי בעטה כל שלוש דקות לשער במחצית הראשונה וסיימה תקופה ארוכה ששחטאר לא הפסידה בבית", נכתב. על סילבה אמר פפ גווארדיולה: "הוא היה השחקן הכי טוב על כר הדשא. היכולת שלו מדהימה. רמת המשחק שלו אדירה. הוא עושה הכל בצורה מושלמת". סילבה זכה לציון 8.5 ב"דיילי מייל", ראחים סטרלינג המשיך את היכולת הטובה שלו מהנבחרת עם ציון 7.5. כל השאר קיבלו 7 למעט ניקלאס אוטמנדי שסיים עם 6.5.


סיטי הגיעה למצב טוב שהיא יכולה להבטיח את עלייתה כבר במשחק הקרוב נגד שחטאר באיתיחד בעוד שבועיים. מאמן שחטאר פאולו פונסקה אמר: "היה לנו קשה מאוד מול סיטי ויהיה קשה עוד יותר באיתיחד, אבל נילחם כדי להוציא משהו מהמשחק הזה".



דויד סילבה ודה בריינה מאחוריו. כשהם בכושר, קשה לעצור את סיטי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי