רונאלדו: "יונייטד לא עשתה כלום, היה צריך להיות 0:4"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

כוכב יובנטוס כבש בפעם ה-121 בליגת האלופות, אך נותר מתוסכל אחרי שנכנע לאקסית עקב מהפך דרמטי: "אני מאושר שהבקעתי, אבל זה מאכזב ונצטרך ללמוד מזה אם אנחנו רוצים להגיע לגמר". אלגרי החמיא למוריניו ולפלאיני

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו סיים את בצורת השערים ואפילו חגג על מנצ'סטר יונייטד, הקבוצה הראשונה שהאמינה בו מחוץ לפורטוגל, נתנה לו את המושכות ויש שיגידו שבזכות אלכס פרגוסון הפכה אותו למי שהוא היום, אבל זה לא הספיק ליובנטוס שנכנעה בביתה 2:1 – הפסד תשיעי שלה בסך הכל ב"יובנטוס ארנה" בטורינו.


רונאלדו קיבל ציון 8 והמצטיין ב"דיילי מייל", אבל נשאר עם המחמאות בלבד בעקבות ההפסד למרות שערו הראשון בקבוצה במפעל אירופי. CR7 סיפר בסיום שהוא מרגיש מתוסכל אחרי שכבש את השער ה-121 שלו באלופות: "יונייטד לא עשתה כלום כדי לנצח. שלטנו 90 דקות והיו לנו מלא הזדמנויות. יכולנו להרוג את המשחק מזמן ולהוביל 0:4, אבל נרגענו ונתנו להם לחזור. נתנו להם מתנה גדולה, אך צריך להרים את הראש כי שיחקנו טוב ואנחנו עדיין מובילים. אני מאושר עם השער שהבקעתי, אבל מאוכזב כי היינו צריכים לנצח. צריך ללמוד מהשער שספגנו בסיום אם אנחנו רוצים להגיע לגמר במדריד".


מאמנו מאסימילאנו אלגרי אמר כי מרואן פלאיני עשה את ההבדל עבור יונייטד: "במשחק הראשון הוא לא שיחק וניצלנו את זה לטובתנו. פלאיני הורגש בנוכחות הפיזית שלו מיד כשנכנס. הוא שלט על כדורי הגובה, ואנחנו היינו טובים על הקרקע. הטעות הכי גדולה שלנו הייתה שספגנו את השער בבעיטה חופשית. נצטרך ללמוד מזה. זו תוצאה מאוד מאכזבת. העונה אנחנו מעניקים יותר מדי מצבים נייחים ליריבות שלנו. הדרך היחידה בה ליונייטד היה הסיכוי להבקיע הייתה ממצבים נייחים, ואנחנו אפשרנו להם את זה. הפסד נגד יונייטד ילמד אותנו שאסור לנו להירדם בסיטואציות האלה. יונייטד משחקת ככה גם בליגה. הם עשו מעט מאוד ב-80 הדקות הראשונות וניצחו בצורה דומה את בורנמות'".


על השער של כריסטיאנו רונאלדו אמר המאמן: "יוצא מהכלל, אבל היו לנו המון הזדמנויות. אם היינו נותנים 120 אחוז היינו מבקיעים שלושה או ארבעה שערים רק במחצית הראשונה".



כריסטיאנו רונאלדו חוגג את ה-121 שלו באלופות (Gettyimages)


קפטן יובה ג'יורג'יו קייליני אמר ל"סקאי ספורט" האיטלקי: "המטרה שלנו להגיע לגמר ואם למדנו לקח חשוב בדרך לשם אז זה רק יכול לעזור לנו. עלינו ללמוד מסוגים כאלה של טעויות. לאחרונה שיחקנו באש בכל מה שקשור לטעויות מהסוג הזה-  זה היה באוויר, כי אנחנו הופכים יותר מדי לנינוחים כשאנחנו מובילים מול יריבות. אנחנו לוקחים סיכונים שאינם הכרחיים. אולי כעת ננחת על הקרקע ונתפקס. היינו בשליטה מוחלטת, אבל בזבזנו הרבה הזדמנויות ושכחנו את הפרטים הקטנים. שכחנו שיונייטד יכולה להיות מסוכנת. אם אנו הולכים להפסיד משחקי ליגת האלופות בצורה הזו, עדיף לעשות את זה עכשיו מאשר בהמשך הדרך".


הסטטיסטיקה אכן מוכיחה שיובה הייתה עדיפה על יונייטד. היא בעטה 23 פעמים לשער לעומת 9 ניסיונות של השדים האדומים, בבעיטות למסגרת נרשם שוויון 3:3, בדריבלים דווקא יונייטד היתה יותר מוצלחת עם 6:8. לעומת זאת החזקת הכדור יובה הובילה 45:55 אחוז ותיקולים מוצלחים 8:18. זו בסך הכל הפעם השלישית בהיסטוריה בה יובנטוס מפסידה בבית בליגת האלופות לאחר שהיא שומטת יתרון – פעמיים מהן היו נגד מנצ'סטר יונייטד (1999 ואתמול, הפעם השלישית הייתה נגד באיירן מינכן ב-2009. מאז יובה לא הפסידה בבית באלופות).


Sulla #Gazzetta in edicola oggi:
⚽️ #Juve, la beffa di #Mourinho
⚽️ Ale #Roma, CSK.O.
Euro #Inter, lo spread è in calo
⚽️ San Carletto, zero stecche
⚽️ #Milan, riecco il Betis. #Gattuso con #Cutrone
‍♂️ La filosofia di #Froome: "Senza dolore non si vince"
E… molto altro! pic.twitter.com/NAw7VZmX9l

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 8 בנובמבר 2018


פול פוגבה שוב רמז לאוהדי יובנטוס שחזרה לטורינו היא לא בלתי אפשרית. הוא אמר אחרי המשחק: "לא חגגתי את השער וזה היה מוזר. לחזור ליובה? מי יודע הכל אפשרי, אבל כרגע אני ביונייטד וטוב לי שם". הוא הצדיע לאוהדים לפני ואחרי המשחק ובראיון ל"ראי אונו" האיטלקי אמר שקבלת הפנים של האוהדים ריגשה אותו: "היה נפלא ומרגש לחזור. הרגשתי מוזר ללכת לחדר ההלבשה של האורחים ולא של יובה. התגובה של אוהדי יובה ריגשה אותי כי אני מתגעגע אליהם ולליגה האיטלקית. היה מרגש לחזור לאצטדיון בו התחלתי וזכיתי בתארים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי