קאפלו: "מישהו חשב שריאל תנצח גם בלי רונאלדו, וטעה"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

לקראת משחק ליגת האלופות בין רומא לריאל מדריד, המאמן שהוביל את שתיהן לאליפויות התייחס לשחרורו של CR7 מהבלאנקוס בקיץ: "יריבות הגיעו מפוחדות כשהוא שיחק שם, זה לא המצב כיום". וגם: מי הפייבוריטית הערב?

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תשחק הערב (22:00) מול רומא באולימפיקו למשחק שבסיומו ייתכן ששתיהן יבטיחו את העפלתן לשמינית הגמר, אבל הבלאנקוס רוצים לחזור מבירת איטליה עם ניצחון אחרי ה-3:0 המשפיל שספגו בסוף השבוע בליגה הספרדית מאייבר.

מי שדיבר לקראת המשחק היה פאביו קאפלו, מאמנן לשעבר של ריאל מדריד ושל רומא, עם שתיהן גם זכה באליפויות, שבראיון ל"גאזטה דלו ספורט" עקץ את נשיא אלופת אירופה פלורנטינו פרס: "מישהו בריאל מדריד חשב שאפשר יהיה לשחק טוב יותר בלי כריסטיאנו רונאלדו. זו הייתה טעות".

עוד אמר קאפלו הטעות של ריאל מדריד עם רונאלדו: "מישהו חשב שהשחקנים ימשיכו לנצח באותה קלות כמו עם רונאלדו בהרכב. כשהוא שיחק בריאל מדריד היריבות הגיעו למשחקים מפוחדות. עצם הנוכחות שלו שחררה שחקנים אחרים, אבל כיום המצב לא כזה. יחד עם זאת צריך תמיד להיזהר מריאל מדריד, כי יש לה הרבה שחקנים איכותיים".


"כשרונאלדו היה בריאל, יריבות הגיעו מפוחדות למשחקים" (Gettyimages)

קאפלו גם נשאל על סנטיאגו סולארי שהחליף את ז'ולן לופטגי: "הנהלת הקבוצה לא מחליטה על פיטורי מאמן לפי איך שהיא מחבבת את המאמן, אלא רק לפי התוצאות. ברור לי שיש גם קבוצת שחקנים במועדון שהנשיא מאזין ושומע לה. במקומם לא הייתי מודאג כל כך מההפסד לאייבר, אבל הבעיה שלהם היא שהם לא עושה הגנה בצורה טובה, למרות שיש בשער את טיבו קורטואה שנותן להם ביטחון".

לסיכום התייחס המאמן בקצרה גם לחולשה של רומא העונה, על אף שהיא מדורגת כעת בפסגת הבית באלופות: "מבחינתי היא פייבוריטית הערב לניצחון, אבל ברור שגם רומא לא במצב אידיאלי אחרי ההפסד לאודינזה. כרגע הם אפילו לא במקום שמוביל לליגה האירופית בעונה הבאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי