בופון: "לליברפול יש את ההתקפה הטובה בעולם"

ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון | Gettyimages

לקראת המשחק ביניהן בליגת האלופות, שוער פאריס סן ז'רמן הפתיע כשטען שהשילוב בין מאנה, סלאח לפירמינו הוא הטוב בעולם, ובכך התעלם מהשלישייה הקטלנית של קבוצתו הכוללת את ניימאר, אמבפה וקבאני

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
ג'אנלואיג'י בופון, שוערה של פאריס סן ז'רמן, הפתיע בראיון ל"מירור" כשאמר שההתקפה של ליברפול היא הטובה באירופה. הדבר מפתיע בעיקר בשל העובדה שבשלישייה הקדמית של קבוצתו ניצבים ניימאר, קיליאן אמבפה ואדינסון קבאני הנחשבים גם הם לשלישייה מהקטלניות בעולם, כך שניתן להסיק מדברי השוער הוותיק כי הוא מעדיף את התקפת ליברפול על פני זו של קבוצתו.


"לליברפול יש קבוצה חזקה מאוד, אבל אני מסתכל במיוחד על החלוצים שלהם ועם מווחמד סלאח, סאדיו מאנה ורוברטו פירמינו יש להם מהירות, יצירתיות והם מאיימים בגדול על שער היריבה", המשיך בופון, "אני רוצה לשחק מול ההתקפות הכי טובות ואתה לא יכול לחשוב העונה על קבוצה עם שלישיית התקפה טובה יותר".


בופון גם התייחס ליכולת של השוער אליסו, שהיה זמן לקצר השוער היקר בעולם: "כשהחלתי לשחק כדורגל שאלו מי השוער הכי טוב בעולם לפי עבודת הידיים שלו וכיום שואלים מי השוער הכי טוב לפי עבודת הרגליים. יחד עם זאת, מצפים היום מהשוערים ליותר אליסון לדעתי מצויד בכל מה שצריך שוער מודרני. ליברפול ספגה מעט שערים העונה בזכותו. אולי הוא שם חדש בכדורגל האנגלי, אבל עבורי הוא לא שם חדש בכלל. עקבתי אחריו עוד כשהיה שוער רומא ואני מעריץ גדול שלו. הוא נינוח עם הכדור, הוא עוצר בעיטות מצוין והוא נותן ביטחון להגנה שלו. לדעתי הוא אחד משלושת השוערים הכי טובים בעולם כיום".


PSG's Gianluigi Buffon "At the moment you really can't think of any teams in Europe who have a better front three than Liverpool…" pic.twitter.com/NT8VhNbpe1

— The Anfield Wrap (@TheAnfieldWrap) 28 בנובמבר 2018


הרצון לזכות בליגת האלופות: "
הייתי שלוש פעמים בגמר ולא זכיתי. בשנה שעברה כבר חשבתי שלא אגיע למצב הזה כי הפסדנו בחצי הגמר לריאל מדריד, אבל פאריס סן ז'רמן רוצה לזכות העונה בתואר ויש לי הזדמנות חדשה בגיל 40. מדובר בפרויקט ארוך טווח והקבוצה צריכה זמן כדי להגיע לשאיפות שלה. הפייבוריטיות שלי לזכות השנה בתואר הן ברצלונה, יובנטוס ומנצ'סטר סיטי".



פירמינו, סלאח ומאנה. השלישייה הטובה בעולם? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי