אנצ'לוטי מתגרה בליברפול: "נגד אטאלנטה יהיה קשה יותר"

קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי | Gettyimages

לאחר הניצחון על הכוכב האדום בלגרד, מאמן נאפולי כבר החל בלוחמה הפסיכולוגית לקראת מחזור הנעילה בשלב הבתים של ליגת האלופות: "תנו לי לחשוב על המשחק בברגמו, שם יותר קשה מאשר באנפילד". מרטנס שובר שיאים

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)
נאפולי עשתה את העבודה כשניצחה אתמול (רביעי) את הכוכב האדום בלגרד 1:3 בסן פאולו, וכעת היא תלויה בעצמה לקראת המשחק הגורלי במחזור האחרון באנפילד. השער שספגה גרם לכך שהיא תודח במקרה של הפסד 1:0 באנגליה למרות שניצחה את ליברפול באותה תוצאה באיטליה.


גיבור המשחק אתמול היה דריס מרטנס שהבקיע צמד ורשם שלושה שיאים חדשים. הוא הבקיע את השער המאה שלו בנאפולי בכל המסגרות והוא השחקן השישי של התכולים שכובש מאה ויותר שערים והפך לכובש המצטיין של המועדון באירופה. הוא גם הבלגי הראשון שכבש עשרה שערים בליגת האלופות. אנטוניו קונטה רצה את הכוכב בכל מחיר בצ'לסי ב-2017 וגם ברצלונה היתה מעוניינת והוא מוכיח העונה שוב למה. מאוריציו סארי הפך אותו לחלוץ ומאז הוא לא מפסיק להבקיע.


קרלו אנצ'לוטי צייץ בסיום המשחק: "עבודת צוות מעולה". המאמן גילה ביטחון בסיום המשחק שנאפולי תצא בשלום מאנפילד ופתח במלחמה פסיכולוגית נגד המייטירדס כשטען שהמשחק של קבוצתו מול אטאלנטה בליגה בסוף השבוע יהיה קשה יותר. "נצטרך להגיע לליברפול ולשחק עם הרבה אומץ. עכשיו תנו לי לחשוב על המשחק בברגמו שם יותר קשה מאשר בליברפול". 


A certain Antonio Conte wanted Dries Mertens badly. Was top of his wishlist at Chelsea in 2017, before Mertens signed a new deal with Napoli. Also Barcelona were seriously interested that summer. https://t.co/Ffci1Fw0X1

— Kristof Terreur (@HLNinEngeland) 28 בנובמבר 2018


המאמן המשיך: שיחקנו באינטנסיביות עצומה 60 דקות וברור שמבחינה מנטאלית היתה ירידה אחרי שאתה מוביל 0:3. השער של הכוכב האדום הרס לנו כמה דברים, אבל כשאתה משחק נגד ליברפול אתה לא יכול לחשב כל הזמן ולהתעסק בסטטיסטיקה. אנחנו צריכים להראות את היכולות שלנו, יש לנו יתרון מוקדם עליהם שאני גאה בו. אנחנו מובילים את "בית המוות" וזה הבית הכי קשה בשלב הנוכחי ואף אחד לא היה נותן לנו צ'אנס להיות במקום הזה לפני הטורניר. לא רק אנחנו צריכים להיות מודאגים לגבי המחזור האחרון. גם ליברפול ופאריס סן ז'רמן שיש לה משחק באיצטדיון לא קל".


מארק האמשיק ומרטנס זכו לציוני 7.5 ב"גאזטה דלו ספורט" כמצטיינים בקבוצה. האמשיק שכבש שער בכורה העונה באלופות אמר: "אני בטוח שנעשה שוב את העבודה שלנו בליברפול. זה משחק קשה, אבל הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח אותם".


Excellent work team. Well Done. Buon lavoro. #ForzaNapoliSempre#UCLpic.twitter.com/Dvj8ue761H

— Carlo Ancelotti (@MrAncelotti) 28 בנובמבר 2018
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי