המשחק הכי מכניס, הקבוצה האהובה וההפתעה הגדולה

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

שלב הבתים של ליגת האלופות ננעל ונתוני הניחושים נחשפו. המשחק בין מנצ'סטר יונייטד ליובנטוס נתן את הטון, ברצלונה שוב מעל כולן ומנצ'סטר סיטי תפסה את המנחשים לא מוכנים

(גודל טקסט)
אתמול בלילה (רביעי) ננעל שלב הבתים של ליגת האלופות. 32 הקבוצות החזקות באירופה חולקו לשמונה בתים שונים והתחרו ביניהן על העלייה לשלב שמינית הגמר.


המשחק המכניס ביותר בשלב הבתים הוא המפגש המרתק בין יובנטוס עם כריסטיאנו רונאלדו לבין האקסית המיתולוגית מנצ'סטר יונייטד, שהכניס לא פחות משני מיליון שקלים חדשים.


בראש טבלת הקבוצות החביבות על הישראלים ניצבת שוב קבוצתו של "הפרעוש", הלא היא ברצלונה, עם שבעה מיליון ש"ח הכנסות. אולי משום העניין הרב שמעוררת ברצלונה בקרב מנחשי ה-Winner הישראלים, הבית של הקבוצה הקטאלונית, אותו חלקה יחד עם טוטנהאם, אינטר ואיינדהובן, היה גם הבית המכניס ביותר עם כ-12 מיליון ש"ח.


לא מעט הפתעות היו לנו בשלב הבתים, אחת מהן רק אתמול במשחק בין ריאל מדריד לצסק"א מוסקבה, אבל ההפתעה הגדולה ביותר על פי התפלגות מהמרי ה- Winner הייתה הפסדה הביתי של מנצ'סטר סיטי לליון 2:1 במחזור הפתיחה. רק כ-15% מהמנחשים הצליחו לנחש את ניצחונה של ליון והכפילו את סכום הימורם בלא פחות מפי עשרה.



UEFA Champions League last 16!
CONFIRMED ✅

Best team left in the #UCL? pic.twitter.com/7ecHZBlyNL

— UEFA Champions League (@ChampionsLeague) December 12, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי