מומחים קבעו: סיכוי גבוה שסיטי תפגוש את אתלטיקו בשמינית

הגרלת ליגת האלופות
הגרלת ליגת האלופות | Gettyimages

לפי חישובים של "מיסטר צ'יפ", הסיכויים של אלופת אנגליה לפגוש את מחזיקת הליגה האירופית עומדים על 29%, הגבוהים ביותר מבין הקבוצות במפעל. יונייטד עשויה לקבל את דורמטונד או ריאל מדריד (17.5%)

(גודל טקסט)
מחר (שני) ב-13:00 שעון ישראל תתקיים הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות בניון שבשוויץ ו-16 המועדונים שצלחו את שלב הבתים ממתינים במתח לתוצאות.


בכל מקרה ההגרלה צפויה לספק מחר משחק אחד או שניים בין שתי קבוצות שמכוונות ללכת עד הסוף. כדאי להזכיר שהכללים נותרו דומים לשנים קודמות באלופות. ראש כל בית אמור ישחק נגד אחת הסגניות מהבית האחר. קבוצה לא יכולה לשחק נגד המועדון ששיחק איתה באותו בית בשלב המוקדם וכמו כן גם לא נגד יריבה מאותה מדינה. הדבר מותר רק מרבע הגמר ומעלה.


המסלול לגמר ב-1 ביוני ב"וונדה מרופוליטנו" האצטדיון החדש של אתלטיקו מדריד יעבור דרך השמינית שתתחיל ב-12 בפברואר ותסתיים ב-13 במרץ. המדורגות מחר ישחקו קודם בחוץ והגולמין ייערך בביתן. ראשי הבתים המדורגים: ברצלונה, באיירן מינכן, דורטמונד, יובנטוס, מנצ'סטר סיטי, פאריס סן ז'רמן, פורטו וריאל מדריד. הסגניות הן: אייאקס, אתלטיקו מדריד, ליברפול, ליון, מנצ'סטר יונייטד, רומא, שאלקה וטוטנהאם.



מועמדת לזכייה במשרדי ההימורים. מנצ'סטר סיטי (AFP)


הליגה האנגלית העלתה גם שנה שעברה את אותם ארבע קבוצות לשמינית הגמר בנוסף גם לצ'לסי, אבל רק שתיים עלו לרבע בגלל שנתקלו בהגרלות קשות. גם הפעם רק מנצ'סטר סיטי סיימה כראש בית ולכן ליברפול, מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם לפגוש את ריאל מדריד ואת פאריס סן ז'רמן, ליברפול וטוטנהאם יכולות לקבל את יובנטוס. גם דורטמונד ובאיירן יכולות להיות יריבות קשות מאוד לאנגליות. הקבוצה היחידה שנראית נוחה לכל האנגליות היא פורטו. מהצד השני מנצ'סטר סיטי חוששת אולי רק מהגרלה נגד אתלטיקו מדריד שיכולה לעשות לה צרות. כל הקבוצות המדורגות מעוניינות לפגוש את אייאקס בדרג השני שאלקה המדורגת 13 בבונדסליגה. אתלטיקו שסיימה רק בדרג השני בהגרלה יכולה לקבל את באיירן מינכן, יובנטוס, פאריס סן ז'רמן.


האיטלקיות אכזבו כאשר אינטר ונאפולי לא עלו לשמינית הגמר. יובנטוס כראש בית יכולה לקבל את טוטנהאם וליברפול, אבל לא מנצ'סטר יונייטד ששיחקה איתה וכן ליון ושאלקה אותן היא אמורה לעבור. רומא מדורגת רק בדרג השני ויכולה לשחק נגד ברצלונה כמו בעונה שעברה כאשר הדיחה אותה ברבע הגמר, אבל היא תעדיף לא לפגוש את האלופה הספרדית.


CITY-ATLETI (29%) ES EL ENFRENTAMIENTO MÁS PROBABLE DE LOS OCTAVOS DE FINAL DE LA CHAMPIONS LEAGUE 2018-19: aquí tienes todas las probabilidades de todos los enfrentamientos posibles para el sorteo que se celebrará el próximo lunes. pic.twitter.com/NxTNmXIpRY

— MisterChip (Alexis) (@2010MisterChip) 12 בדצמבר 2018


לפי החישובים של "מיסטר צ'יפ" האתר שמתמחה באחוזים אלה הסיכויים הגדולים ביותר למשחקים שיוגרלו: המשחק בין מנצ'סטר סיטי לאתלטיקו מדריד מקבל הכי הרבה אחוזים (29 אחוזים), מנצ'סטר סיטי – רומא (23.3 אחוז), מנצ'סטר סיטי – אייאקס (19.9 אחוז), יובנטוס – אתלטיקו מדריד (18.5 אחוז), ריאל מדריד – מנצ'סטר יונייטד (17.5 אחוז), דורטמונד – מנצ'סטר יונייטד (17.5 אחוז).


מנצ'סטר סיטי נשארה המועמדת לזכייה בתואר אצל משרדי ההימורים עם יחס של 2 ל-7. אחריה ברצלונה 1/5, יובנטוס 1/6, פאריס סן ז'רמן 1/8, באיירן מינכן וליברפול 10/1. אגב, מנצ'סטר יונייטד עם יחס של 1/40.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי