דיווח: קרלו אנצ'לוטי מועמד לגוואנגז'ו אברגרנדה

קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי | צילום : GettyImages

המאמן שפוטר מבאיירן מינכן בחודש שעבר, עשוי להצטרף לאלופת סין במקום לואיז פיליפה סקולארי. גם אברטון מעוניינת באיטלקי כמחליפו של רונאלד קומאן

(גודל טקסט)

האם קרלו אנצ'לוטי בדרך לקבוצה חדשה? לפי התקשורת הסינית, המאמן האיטלקי שפוטר בחודש שעבר מבאיירן מינכן, עשוי להצטרף לאלופת סין גוואנגז'ו אברגרנדה.

לפי ה"ננפאנג דיילי", אנצ'לוטי שאימן בעבר את מילאן, ריאל מדריד וצ'לסי קרוב מאוד לסכם את תנאיו בקבוצה הסינית ויחליף על הקווים מאמן עבר נוסף של הבלוז, לואיז פליפה סקולארי הברזילאי, שזכה עם אברגרנדה בשלוש מתוך שבע האליפויות הרצופות שלה.


לאחרונה פורסם לא פעם שלאברגרנדה כבר יש מאמן חדש לעונה הבאה, למרות ששמו מעולם לא פורסם, וכעת ניתן לראות אם יהיה לה עוד מאמן איטלקי, אחרי שמרצ'לו ליפי ופאביו קנבארו כבר אימנו אותה בעבר.


אנצ'לוטי. בדרך לאברטון או לדרבי מול זהבי? (Gettyimages)

מי שעוקבת מהצד אחרי ההתפתחויות בעניין אנצ'לוטי היא אברטון, שרק אתמול פיטרה את רונאלד קומאן אחרי ההפסד 5:2 לארסנל במחזור האחרון בפרמייר-ליג. הטופיז מעוניינים באיטלקי, שמאוד מוערך על ידי מאמן הקבוצה פרהאד מושירי, כמאמן הבא שלהם. למרבה האירוניה, אנצ'לוטי פוטר מצ'לסי לאחר שהפסיד בגודיסון פארק ב-2011.

מועמד עיקרי נוסף להחליף את קומאן הוא תומאס טוכל, שנותר ללא קבוצה מאז עזב את בורוסיה דורטמונד בסוף העונה שעברה. שמות נוספים שהוזכרו הם שון דייץ' מברנלי ומרקו סילבה מווטפורד. כרגע, מי שעומד על הקווים של אברטון באופן זמני הוא דיוויד אנסוורת'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי