גוואנגז'ו R&F חתמה על הסכם עם אייאקס, קאקה בדרך לסין?

אדווין ואן דר סאר
אדווין ואן דר סאר | אייאקס, רשמי

קבוצתו של ערן זהבי תשתף פעולה עם המועדון המפואר מאמסטרדם. הכוכב הברזילאי שסיים את חוזהו באורלנדו עשוי להגיע בהעברה חופשית

(גודל טקסט)

הליגה הסינית תחזור רק במארס, אבל בינתיים הקבוצות כבר עסוקות בחיזוק לעונה הבאה, בין השאר גם של מאמנים של מאמנים, כשאתמול שחקן ברצלונה לשעבר סרג'י ברז'ואן מונה למאמנה של האנגז'ו גרין טאון.

בנוסף הודיעה אייאקס אמסטרדם על שיתוף פעולה עם קבוצתו של ערן זהבי, גוואנגז'ו R&F. שני המועדונים חתמו בטקס חגיגי על הקמת בית ספר לכדורגל של אייאקס במועדון הסיני בראשון בינואר 2018. מנכ"ל הקבוצה ההונלדית אדווין ואן דר סאר ועוזר המאמן דניס ברגקאמפ הצטלמו עם אנשי R&F. לפי התוכנית, האקדמיה תכלול את כל הגילאים ובעתיד שחקנים מוכשרים מאוד יעברו לקבוצה ההולנדית.

שחקן נוסף שעשוי להגיע לליגה הסינית הוא קאקה, שמועמד להצטרף להנפנג זיצ'נג שסיימה את העונה במקום השמיני ומאמנה הוא גרגוריו מנסנו הספרדי. הקשר הברזילאי שכיכב בריאל מדריד ומילאן עזב את אורלנדו מה-MLS, אבל עדיין לא פרש מכדורגל ובגיל 35 עדיין מצוי בכושר טוב.


קאקה. בעונה הבאה נגד ערן זהבי? (AFP)

העיסקה מצוינת לקבוצה הסינית לאחר שממשלת סין החליטה שכל קבוצה חייבת לשלם מאה אחוז מס על רכש שחקנים, אבל הברזילאי הוא שחקן חופשי שלא יעלה לה אפילו דולר אחד. העיתון הסיני "סאנדיי גוויז'ו" דיווח ששני הצדדים נמצאים בשיחות מתקדמות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי