אינייסטה לא יצטרף לצ'ונגצ'ינג ליפאן, יחתום ביפן

אינייסטה
אנדרס אינייסטה | Gettyimages

אחרי שכבר סגר את תנאיו בקבוצה הסינית, יצאה ההודעה: "נעמיק איתו את שיתוף הפעולה, אבל לא נביא אותו כשחקן. לא רוצים להוציא הוצאות בלתי שפויות". לפי דיווחים יגיע לוויסל קובה וישתכר 25 מיליון יורו לעונה

(גודל טקסט)

הפתעה גדולה: לאחר שכל התנאים כבר נסגרו, צ'ונגצ'ינג ליפאן מהליגה הסינית הודיעה היום (שני) שאנדרס אינייסטה לא יצטרף.

ההודעה הרשמית של המועדון הסיני כללה שלוש נקודות: "1. בנוגע לספקולציות על הגעה של אינייסטה לצ'ונגצ'ינג ליפאן, המועדון מתעקש שישקיע כספים רק בצורה הגיונית. 2.  אנחנו לא רוצים ללכת נגד המדיניות של ההתאחדות ולעוות את השוק. 3. נעמיק את שיתוף הפעולה עם אינייסטה, אבל לא נצרפו כשחקן".

ההודעה מפתיעה במיוחד לאחר שרק לפני מספר ימים אמר נשיא המועדון גונג דאשינג: "אני משוכנע שנוכל להציג את אנדרס אינייסטה וההגנה שלו תהיה מהלך גדול עבור צ'ונגצ'ינג ושדרוג עצום עבורנו". כזכור, קפטן ברצלונה הודיע בסוף חודש אפריל על החלטתו הסופית לעזוב את ברצלונה, אך לא הכריז מה היעד הבא שלו, למרות שכולם היו משוכנעים שמדובר בסין. בנוסף אמר השחקן שלא ישחק באירופה כדי שלא להתמודד נגד קבוצתו האהובה. מאז דווח כי סגר בצ'ונגצ'ינג וירוויח סכומי עתק. 

אנדרס אינייסטה. לאן יעבור? (gettyimages)
אינייסטה. לא יצטרף לקבוצה הסינית (Gettyimages)


ההודעה הרשמית של צ'ונגצ'ינג ליפאן (האתר הרשמי)

מאוחר יותר התפרסמו דיווחים שהספרדי יחתום בוויסל קובה מהליגה היפנית וישתכר 25 מיליון יורו לעונה. בעלי הקבוצה הוא הספונסר הרשמי של ברצלונה, מה שהופך את הסיכויים לסגירת העסקה לממשיים. אם יגיע, ישתף פעולה עם לוקאס פודולסקי הגרמני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי