צפו בתקציר: ערן זהבי וגוואנגז'ו הובסו 3:0 על ידי דליין ייפאנג

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

קבוצתו של הישראלי ספגה הפסד מפתיע למארחת מתחתית הטבלה, שעלתה מעל לקו האדום. שלושר למושקווי (34,55,80), קראסקו בישל שניים. הישראלי שרצה לעבור את לי בטבלת מלכות השערים בעט לשער רק פעם אחת

(גודל טקסט)

לא כך קיוותה גוואנגז'ו RF לסיים את משחק החוץ שלה מול דליין ייפאנג מתחתית הטבלה, כאשר חטפה תבוסה קשה של 3:0. האורחים בראשותו של ערן זהבי נראו חסרי רעיונות מבחינה התקפית והחלוץ הישראלי, שרצה לעבור את וו לי בטבלת מלכות השערים, בעט רק פעם אחת אל השער ונשאר עם 13 שערי ליגה. יש לציין כי וו לי ישחק רק מחר (שבת) והוא עשוי להגדיל את הפער על זהבי.

המארחים מתחתית הטבלה שלטו לכל אורך המשחק בעיקר בזכות יכולת מופלאה של ניאשה מושקווי שכבש שלושער (34, 55, 80) ושל יאניק קראסקו שבישל שני שערים. דליין ייפאנג שרשמו ניצחון שני ברציפות בליגה הסינית עברו את מצ'ונגצ'ינג ליפאן, קבוצתו החדשה של ג'ורדי קרויף והורידה אותה באופן זמני אל מתחת לקו האדום עד למשחק מחר נגד שנדונג לוננג.


מהלך המשחק
דקה 10: ערן זהבי עבר שחקן של דליין וסיפק מסירה מצוינת אל לו לין שבעט בחוזקה לשער, אולם השוער צ'ונג הצליח להדוף לקרן.


זהבי. הפסד קריטי (הליגה הסינית)
זהבי. הפסד קריטי (הליגה הסינית)


דקה 25: ניאשה מושקווי ניצל טעות קשה של בלם גוואנגז'ו טוסיץ', והגיע למצב של אחד על אחד מול השוער, אך החלוץ בעט חזק מידי והכדור יצא לחוץ.


דקה 34: 0:1 לדליין יפאנג! הכוכב הבלגי יאניק קראסקו סיפק כדור רוחב לניאשה מושקווי שהפעם דייק מול השער והעלה את המארחים ליתרון.


דקה 55: 0:2 לדליין יפאנג! ניאשה מושקווי הפציץ מחמישה מטרים והשלים צמד מרהיב על גוואנגז'ו.


דקה 80: 0:3 לדליין יפאנג! שלושער לניאשה מושקווי. יאניק קראסקו עבר בתרגיל נהדר שני שחקני הגנה של גוואנגז'ו ומסר לשחקן מזימבבואה שסיים בקלילות מול השער. זהו הבישול השני של הבלגי הבינלאומי.


דקה 88: קראסקו ממשיך להתעלל בהגנת גוואנגז'ו ומסר כדור נפלא לגאיטן שהחמיץ ברשלנות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי