ג'ורדי קרויף: אני חושב שמגיע לאבא שלי שיקראו אצטדיון על שמו

ג'ורדי עם אביו המנוח. מוזאיקה של יוהאן קרויף תוצב בקלאסיקו
ג'ורדי עם אביו המנוח. מוזאיקה של יוהאן קרויף תוצב בקלאסיקו | צילום: אתר רשמי מכבי ת"א

המאמן ההולנדי כתב בטור השבועי שלו ל"טלחראף": "הוא היה אדם מיוחד, הזיכרונות עושים לי טוב. מקווה שזה רק עניין של זמן". עוד קולות בהולנד קוראים להנצחת שמו של אחד מגדולי הכדורגלנים שלה בכל הזמנים

(גודל טקסט)

ג'ורדי קרויף הצטרף בהולנד לביקורת נגד האחראים להנצחת יוהאן אביו, שלא טרחו לקרוא לאף אצטדיון על שם השחקן האגדי – אחד מגדולי השחקנים של הולנד בכל הזמנים. הביקורת על חוסר ההנצחה של קרויף פורסמה כבר בימים האחרונים על ידי התקשורת ההולנדית בלי קשר לטור הקבוע של הבן, מאמן מכבי תל אביב, בימי שני בעיתון "טלחראף".

השבוע נמכר זוג נעליים של יוהאן קרויף, שהלך לעולמו לפני כשנתיים, לטובת "קרן קרויף" ב-33 אלף יורו. כיכר האיצטדיון האולימפי של אמסטרדם, שהייתה אמורה להיקרא על שמו "כיכר יוהאן קרויף", עדיין לא עברה הסבה לשם בגלל ויכוחים בין ארכיטקטים שרוצים לבנות את הכיכר מחדש באצטדיון הדי מוזנח. קרויף עבד שם שעות רבות עם בית הספר לכדורגלנים שהקים.

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף כתב בטור שלו היום: "הזיכרונות החמים מאבי, שאנחנו שומעים עליהם, רואים אותם וקוראים עליהם, עושים לי טוב. מה שעוד מיוחד זה שהתמיכה שאנחנו מקבלים לא מגיעה רק מעולם הכדורגל, אלא מהחברה בכלל. אני מתגעגע לאבי, הוא היה אדם מיוחד. אני מאוכזב מאוד שאין עדיין פתרון לקריאת האצטדיון של אייאקס על שם אבא שלי. מקווה שזה עניין של זמן עד שעיריית אמסטרדם תחליט על השם החדש ל'אמסטרדם ארנה'. אנחנו כמשפחה יכולים לחכות, אבל אנחנו לא רוצים בזה".

קרויף אמר עוד: "אבי שלי היה איש אמסטרדם ואיש מפורסם מאוד בעולם. אל תשכחו שהיה לו קשר מיוחד מאוד עם אייאקס ואפשר לקרוא על כך בספרו. אחרי שאביו מת, המועדון עצמו היה כמו האבא השני שלו. אני חושב שמגיע לו שייקראו לאצטדיון על שמו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי