סוכנו של דה יונג: "יונייטד וריאל מתעניינות? אני לא מטפל בזה"

פראנקי דה יונג
פראנקי דה יונג | האתר הרשמי

הקשר האחורי של אייאקס, שהפך לשם הלוהט בשוק וצפוי לעבור למועדון גדול בינואר, כבר על הכוונת של לא מעט קבוצות. סוכנו עלי דורסון: "מעביר את כל ההצעות למנהל הספורטיבי". בהולנד טוענים שלא יתנהל מו"מ בקרוב

(גודל טקסט)
הקשר הצעיר של אייאקס אמסטרדם, פראנקי דה יונג בן ה-21, הוא הסחורה הכי חמה כיום בשוק השחקנים. הוא מבוקש על ידי ברצלונה ומנצ'סטר סיטי וכעת סוכנו של הכחיש בראיון בהולנד שהוא מבוקש גם על ידי מנצ'סטר יונייטד ועושי לעבור אליה בסוף העונה. בהולנד פורסם שיונייטד הצטרפה למירוץ אחריו לברצלונה, סיטי וריאל מדריד. מחירו עשוי להיות 71.5 מיליון ליש"ט.


בעיתון ההולנדי "דה טלחראף" צויין שסוכנו של השחקן עלי דורוסון לא ינהל משא ומתן עם אף קבוצה עד שראשי אייאקס יתנו לו רשות לעשות זאת, מה שיקרה כנראה לקראת העונה הבאה. דורוסון אמר לגבי השמועות על יונייטד: "לא יכול לאשר או להכחיש שיונייטד וריאל מדריד מתעניינות. תשאלו את המנהל הספורטיבי מארק אוברמרס בקשר לכך, כי אני שולח אליו את כל ההצעות שאני מקבל לגבי השחקן ולא מטפל בהן".


Manchester United news and transfers LIVE Mourinho is 'furious' with Pogba as Frenkie de Jong agent speaks out: Manchester United are back in action tonight as they host Derby in the Carabao Cup. https://t.co/3zWQFsPaeX

— Soccer Talk (@soccetalk) September 25, 2018


לפי העיתון, אוברמרס שנלחם להשאיר את דה יונג השנה בקבוצה כדי שיוכל לשחק בליגת האלופות מלקק את שפתיו נוכח הידיעה שכל הגדולות באירופה יילחמו על החתמת השחקן והוא יוכל למכור אותו במחיר גבוה במיוחד. גם באיירן מינכן ופאריס סן ז'רמן הביעו עניין. דה יונג הוא שחקן ורסטילי שיכול לשחק גם בהגנה וגם בקישור האחורי. בסיטי סימנו אותו כשחקן שיוכל להתמודד על המשבצת של פרננדיניו, לאחר שפפ גווארדיולה סימן את הבעיה של סיטי בקישור האחורי. אחוזי המסירות שלו הם הגבוהים בליגה ההולנדית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי