אביו של דה יונג: "ברצלונה היא האופציה הטובה ביותר עבורו"

פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג | Gettyimages

הכוכב של אייאקס הוזכר כמועמד לאלופת ספרד, כמו גם למנצ'סטר סיטי, יונייטד, פאריס סן ז'רמן ויובנטוס: "הוא בחור אינטליגנטי, הוא לא יעזוב בינואר". גם דה ליכט וראביו מועמדים לברצלונה, ארתור מאוכזב ממעמדו

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
היכן ישחק קשר אייאקס פראנקי דה יונג בעונה הבאה? זאת אחת השאלות המרתקות בה ידונו גם בחלון ההעברות הנוכחי שייפתח ב-1 בינואר 2019 ברוב אירופה. על פי הדיווחים שלוש קבוצות מעוניינות בו: ברצלונה, מנצ'סטר סיטי ויובנטוס. "סאנדיי מירור" טען אתמול (ראשון) שסיטי נסוגה ברגע האחרון מאופציית דה יונג אחרי שכבר הכל היה מסוכם לרכוש אותו ב-66.8 מיליון יורו, בגלל החשש מהחקירה שמתנהלת נגדה באופ"א על עבירה על חוקי הפיירפליי הפיננסי. כרגע בתמונה נמצאות ברצלונה ופאריס סן ז'רמן.


העיתון "דה טלחראף" טען שפאריס סן ז'רמן עומדת לרכוש את השחקן ב-75 מיליון יורו, אבל הידיעה הוכחשה על ידי אייאקס ונציגי דה יונג. אביו של השחקן אמר היום בהולנד: "95 אחוז שהוא יעזוב בסיום העונה את אייאקס, ולדעתי האופציה של ברצלונה היא הטובה ביותר עבורו". בראיון ל"פוטבול פריום" הוא אמר: "הבן שלי הוא בחור מאוד אינטלינגטי. הוא צריך להחליט ויעשה את זה באביב כנראה. הוא לא יעזוב את הקבוצה בינואר". מבחינת העיתון "מונדו דפורטיבו", ברצלונה ומנצ'סטר סיטי עדיין מועמדות להחתים אותו לפני פ.ס.ז'. באנגליה הוזכרה גם מנצ'סטר יונייטד כמעוניינת בדה יונג.


גם דה יונג עצמו אמר: "לא הגעתי לשום החלטה עד כה. אייאקס נתנה לנו רשות לדבר עם כמה קבוצות שמעוניינות, אבל לא יודע גם מה יהיה בסיום העונה, האם אשאר עוד שנה או אעזוב".


Frenkie De Jong confirms he does not know where his future lies after #Ajax and will not be leaving the club in January. #MUFC#MCFC#PSG#FCB

— FootballTransferNews (@FTransferNews) 10 בדצמבר 2018


אריק אבידל, המנהל הספורטיבי של ברצלונה, אמור לעדכן את ההנהלה בקשר להתנהלות של מנצ'סטר סיטי ופ.ס.ז' באשר לשחקנים נוספים שמועמדים לקבוצה, ובהם הבלם סטפן דה ליכט ואדריאן ראביו. הבעיה עם ראביו היא לשכנע את אימו לעבור לבארסה. אבידל גם עוקב אחרי הפגישות החשאיות שהתקיימו בקשר להעברת דה יונג או דה ליכט לסיטי או יובנטוס.


בתוך כך, פורסם שהקשר הברזילאי ארתור הביע את הפתעתו מכך שלא שיחק בניצחון 0:4 על אספניול. הוא אמור לשחק נגד טוטנהאם מחר באלופות. ארתור לא שותף ארבעה משחקים בגלל פציעה, אבל היה מוכן למשחק נגד אספניול והתאמן לפני כן כרגיל. הוא היה משוכנע שיכלל לפחות בסגל למשחק אך לא היה ברשימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי