בפאניוניוס מודאגים: האיראנים לא ישחקו מול מכבי תל אביב

פאניוניוס
פאניוניוס | טוויטר

שוג'אי וחאג'ספי לא צפויים להשתתף במשחקים מול סגנית אלופת ישראל, המאמן בטוח: "המטרה שלנו היא לעבור את מכבי ת"א. צפו בתקציר הניצחון של הצהובים באיסלנד

(גודל טקסט)

היריבה הבאה של מכבי תל אביב בסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית תהיה פאניוניוס. היוונים ניצחו אתמול (חמישי) 2:3 את גוריצה (2:5 בסיכום) ונראים בכושר טוב לקראת המפגש מול סגנית אלופת ישראל.

זו הייתה הפעם בהיסטוריה בה הקבוצה הבקיעה שלושה שערים במשחק במסגרת טורניר אירופי. הניצחון הביא ליוון 400 נקודות בדירוג אופ"א והעניק לה יתרון משמעותי במאבק על המקום ה-13 בדירוג.

מאמנה של פאניוניוס, מיכאליס גיאורגיו, מודאג מכך ששני השחקנים האיראנים של קבוצתו מסעוד שוג'אי ואחסן חאג'ספי לא ישחקו. בנוגע לניצחון על גוריצה הוסיף היווני: "המטרה שלנו הייתה לשכוח מהמשחק הראשון ולנצח גם בגומלין. כבשנו שער מוקדם ואני מאוד מרוצה מכך. היו לנו רק 25 יום להתכונן לשני המשחקים האלה כך שזה הישג יפה. אחרי תשע שנים הקבוצה חזרה לגביעי אירופה עם הצלחה גדולה. אנחנו לא רוצים לבלות רק שלב אחד במוקדמות של הליגה האירופית והמטרה עכשיו לעלות לשלב הבא ולעבור את מכבי תל אביב".

עשרות מאוהדי הקבוצה לקחו אוטובוס מיוון ונסעו 1600 קילומטרים כדי להגיע למשחק בגוריצה. בתגובה הנהלת המועדון החליטה לעלות אותם למטוס החכור של הקבוצה בטיסה חזרה ליוון.

פאניוניוס. האיראנים לא יגיעו? (טוויטר)
פאניוניוס. האיראנים לא יגיעו? (טוויטר)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי