בבוקרשט מאושרים: "נעלה מהמקום הראשון", מאמן סלביה: "בית לא אטרקטיבי"

באר שבע
באר שבע | דני מרון

בעלי סטיאווה בוקרשט, יריבת הפועל ב"ש, התרברב לאחר ההגרלה וטען: "הגרלה פנטסטית, נביא הרבה נקודות לרומניות". ביריבת מכבי תל אביב התאכזבו בשביל האוהדים אך קבעו: "קבוצות ברמה גבוהה". וגם: הלו"ז המלא

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הוגרלה היום (שישי) לבית 1 יחד עם ויאריאל (ספרד), אסטנה (קזחסטן) וסלביה פראג (צ'כיה).


שלב הבתים ייפתח ב-14.9 במשחק חוץ נגד סלביה פראג. שבועיים לאחר מכן (28.9) תארח מכבי תל אביב את ויאריאל, ובמחזור שלאחר מכן (19.10) תצא לאסטנה. ב-2.11 תגיע אסטנה לישראל, ושלושה שבועות לאחר מכן (23.11) גם סלביה פראג. במחזור הסיום (7.12) תתארח סגנית האלופה אצל ויאריאל.

מאמן סלביה ירוסלאב שילאהבי הודה: "זו בהחלט הגרלה לא אטרקטיבית עבור האוהדים שלנו וקהילת הכדורגל בצ'כיה. אבל יש לנו בבית איכות וקבוצות חזקות ברמה גבוהה. זה מה שיצא, וכך אני מקבל את זה. נלמד את היריבות ואנחנו כבר מצפים למשחק הראשון".

2⃣ Maccabi
@MaccabiTLVFC
Tel Aviv, Izrael
️ Netanya Stadium (13610)
Premier liga 2016/17 – 2. místo@EuropaLeaguepic.twitter.com/11rEhVuVix

— SK Slavia Praha (@slaviaofficial) August 25, 2017

במקביל, הפועל באר שובצה לבית 7 עם ויקטוריה פלזן (צ'כיה), סטיאווה בוקרשט (רומניה) ולוגאנו (שווייץ). ב-14.9 תארח האלופה את לוגאנו, וב-28.9 תתארח אצל פלזן. ב-19.10 וב-2.11 יתקיימו שני משחקים נגד סטיאווה בוקרשט (הראשון בבית, השני בחוץ), ב-23.11 תיסע ב"ש ללוגאנו, ובמחזור הסיום (7.12) תארח את פלזן.


בעלי סטיאווה בוקרשט, ג'יג'י בקאלי חגג: "זו הגרלה פנטסטית עבורנו, נעלה בוודאות מהמקום הראשון. אף אחת מהיריבות לא ברמה של ספורטינג ליסבון מולה הודחנו מהצ'מפיונס. אנחנו נתרום הרבה נקודות לניקוד של רומניה באירופה. אני בטוח בשחקנים שלי באליבק, קומן ובודסקו שיביאו הרבה קהל למשחקים". הנשיא הצבעוני לא הסתיר את אכזבתו מחוסר האטרקטיביות: "מדובר בבית מכוער. הייתי מעדיף להפסיד לארסנל מאשר לעשות תיקו מול פלזן. יגיעו קבוצות לא אטרקטיביות, אך מסוכנות אלינו. הקהל לא יגיע בהמוניו".


מאמן הרומנים, ניקולאי דיקה, חלק על הבוס שלו: "זה בית שווה, לכל קבוצה סיכוי שווה להעפיל. אנחנו מקווים להשיג כמה שיותר נקודות, ולשחק בשביל האוהדים שיצפו בנו בכמויות".


מאמן לוגאנו, פייר תמי, הגיב להגרלה גם הוא: "אני לא שמח מההגרלה. כולם חושבים שאלו יריבות נוחות יחסית, אבל זה לא כך. סטיאווה משתתפת עשר שנים במפעל הזה. הפועל ב"ש ניצחה בעונה שעברה את אינטר. זה קרה רק שנה שעבר, לא לפני עידן. מדובר בקבוצות עם מסורת, מתקנים טובים. נלמד אותם. המטרה העיקרית שלנו היא הליגה".

 

Our second opponent will be Hapoel Be'er Sheva FC from Israel.#UELdrawpic.twitter.com/qmcswFSeMd

— FC Viktoria Plzeň EN (@fcviktoria_en) August 25, 2017



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי