חאבי קאייחה: זה חלום, אני דורש מנטאליות של ווינרים

חאבי קאייחה
חאבי קאייחה | אתר רשמי

מאמנה החדש של ויאריאל יפגוש את מכבי ת"א בליגה האירופית (חמישי, 22:00, ספורט1) בבכורה: "רוצה קבוצה אמיצה". ראשי הצוללת הצהובה: "לא היו כוונות לבחון אופציות מבחוץ, הוא מכיר את ה-DNA שלנו"

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)

חאבי קאייחה רק מונה אתמול (שני) למאמנה החדש של ויאריאל, ומשחקו הראשון על קווים ב"אל מדריגאל" יהיה כבר בליגה האירופית מול מכבי תל אביב (חמישי, 22:00, שידור ישיר בספורט1). המאמן, שהחל את קריירת האימון בריאל מדריד ג', יפתח את קדנציית האימון בצוללת הצהובה דווקא מול ג'ורדי קרויף וב"אס" כתבו: "השאיפה שלו לנצח את קרויף, שמזוהה עם ברצלונה, תביא לו מוטיבציה".

קאייחה בן ה-39 שיחק שש שנים בוויאדוליד, שנתיים במלאגה ושלוש עונות באוסאסונה. לאחר שמונה אתמול, המאמן אמר: "הקבוצה הזאת יכולה להגיע לכל דבר. אני לא מציב לה גבולות. מי שמכיר אותי יודע שחלמתי שדבר כזה יקרה ויתנו לי את הצ'אנס, אז כשפנו אלי לא חשבתי לרגע לומר לא. אני יודע שלא הגעתי במצב הכי טוב, אבל אני אמשיך את מה שעשיתי כמאמן במועדון".

אחד מראשי הקבוצה, רואיג נגורלס, אמר ל"מארקה": "לא היו לנו כוונות לבחון מאמנים מבחוץ כשיש לנו משהו טוב במועדון. קאייחה הדריך ויאריאל ב' וצמח כמאמן בתוך המועדון. הוא מכיר את ה-DNA שלנו ולא יצטרך תקופה ארוכה להסתגלות". קאייחה, שכבר העביר את האימון הראשון שלו, זכה עם קבוצת הנוער של המועדון בשלוש אליפויות ובגביע.

ב"מארקה" כתבו שויאריאל נראתה כקבוצה עלובה ב-4:0 לחטאפה, ושהיא אינה מתאימה לרמה של "לה ליגה". ראשי הקבוצה נתנו למאמן הקודם, פראן אסקריבה, צ'אנס נרחב אבל החליטו אחרי ההפסד שחייב שינוי, ולכן הגיע המינוי של קאייחה, שפירט את רצונותיו מהקבוצה: "אני רוצה שהם יהיו קבוצה אמיצה, שיראו כדורגל יפה. אני דורש מנטאליות של ווינרים, כדי שאף פעם לא נהיה נתונים תחת הרחמים של היריבה".

פראן אסקריבה. קיבל צ'אנס נרחב מדי (gettyimages)
פראן אסקריבה. קיבל צ'אנס נרחב מדי (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי