רובר פירס: "מכבי תל אביב התקדמה מאוד תחת ג'ורדי קרויף"

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

הצרפתי, ששיחק בוויאריאל, התכונן לקראת המפגש בליגה האירופית (חמישי, 22:05, ספורט1): "מאמין שהאיכות של ויאריאל תעשה את ההבדל", וגם המפגש עם בניון ועצה לנבחרת ישראל

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפגוש מחר (חמישי, 22:05, ספורט1) את ויאריאל, בתקווה לצבור נקודות ראשונות בשלב הבתים של הליגה האירופית. הצוללת הצהובה תגיע לאצטדיון בנתניה אחרי שנפרדה מפראן אסקריבה, מינתה את חאבי קאייחה שאימן את קבוצת המילואים והיא נמצאת במשבר קשה. מהסגל של ויאריאל ייעדרו גם דניס צ'רישב ורובן סמדו.

באופן מפתיע, רובר פירס ששיחק במדי הצוללת הצהובה ב-2006, העניק היום ראיון לתקשורת הספרדית והתייחס למפגש בנתניה: "ויאריאל היא מועדון משפחתי, שמסתמך בעיקר על ברונו סוריאנו. הוא הצלע המרכזית בסגל מבחינה מקצועית וחברתית, הוא הסמל וחשוב שהם יתאוששו מהמשבר שפקד אותם".

על המשחק ביום חמישי בחר הצרפתי להחמיא בעיקר לג'ורדי קרויף: "מכבי תל אביב התקדמה בצורה משמעותית תחתיו, אני מאמין שהאיכות של ויאריאל תכריע את המשחק".

באופן מפתיע, בחר פירס להעניק את נקודת המבט שלו על הכדורגל הישראלי: "השחקנים בליגה הישראלית ובנבחרת טכניים נורא עם הכדור. יצא לי לעקוב אחרי יוסי בניון כשוא שיחק בארסנל והוא בחור נהדר. מה שחסר לישראל ברמת הנבחרות הוא הניסיון ברמה הגבוהה ביותר. ככל שהם ייקחו חלק פעיל בתחרויות האירופיות, תהיה להם הזדמנות להתקדם".  


מחמאות מפירס. ג'ורדי (עדי אבישי) 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי