קפטן סטיאווה בוקרשט הושעה ונקנס ב-75 אלף יורו

דניס אליבק
דניס אליבק | Gettyimages

הבלאגן חוגג ברומניה. החלוץ עשוי שלא להגיע למשחק ביום חמישי מול הפועל באר שבע. המנהל המקצועי טען: "הוא צריך להתבגר", אך הנשיא הבהיר: "המאמן יכול להחזיר אותו"

(גודל טקסט)
האם דניס אליבק, חלוץ וקפטן סטיוואה בוקרשט, ישחק נגד הפועל באר שבע ביום חמישי בליגה האירופית? בשלב זה נראה כי סיכוייו להגיע לישראל קלושים, אבל למעשה דבר לא נקבע.


אליבק כידוע הושעה על ידי ראשי המועדון ואף ונקנס ב-75 אלף יורו מכיוון שהשליך את סרט הקפטן על כר הדשא ובעט בדלת של חדר ההלבשה אחרי 0:0 נגד וולונטרי, אבל לפי "פרו ספורט" הרומני הבעלים ג'יג'י בקאלי טוען שהכל תלוי במאמן ניקולאה דיקה. "הוא יכול להחזיר את השחקן לאימונים".




אם לא די בכך, הבלאגן ביריבתה חוגג אחרי שאימו של השחקן יצאה נגד ההחלטה ובמקביל הבהיר המנהל המקצועי מיחאי סטויקה שהחלוץ ישוב רק בתנאים מסוימים: "הוא יבין את מעמדו ואיך מתנהגים רק כאשר יתאמן לבדו. הוא בן 26 והגיע הזמן שיתבגר".


În urma ieșiri nervoase din partida cu FC Voluntari, Denis Alibec a fost exclus din lotul Stelei și penalizat cu 25% din salar. pic.twitter.com/gi0qQqnWZ3

— Liga 1 România (@Liga1_Romania) October 14, 2017


התקשורת הרומנית חותכת את אליבק לגזרים ונאמר שהוא לא כבש אף שער ליגה העונה ורק שניים באירופה. העיתון "גזטה ספורטורילור" כתב: "לא פלא שפורסם שקריסטל פאלאס כביכול התעניינה בו. רק קבוצה שלא כבשה בשבעת המחזורים הראשונים של העונה יכולה לרצות שחקן שלא כבש בכלל".  העיתונים גם מותחים ביקורת על כך שבקאלי שילם על אליבק שני מיליון יורו לאסטרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי