אליבק לא נחת, נשיא סטיאווה: "רוצים 4 נקודות מב"ש"

דניס אליבק
דניס אליבק | Gettyimages

הרומנים הגיעו ארצה לקראת המשחק מול הפועל באר שבע (חמישי, 20:00 בספורטHD4) ללא הקפטן שהושעה, גם מיחאי פינטילי פצוע ונותר מחוץ לסגל. הלמוט דוקדאם רמז כי יסתפק בתיקו בטרנר

(גודל טקסט)

סטיוואה בוקרשט הודיעה שדניס אליבק, קפטן הקבוצה, לא יגיע לישראל אחרי שהוחלט להשעותו מכל פעילות ולא ייטול חלק במפגש מחר ב"טרנר" מול הפועל באר שבע במסגרת המחזור השלישי בליגה האירופית (20:00, ישיר בספורטHD4).

כידוע אליבק זרק את סרט הקפטן ובעט בשער היציאה מהמגרש מפני שהוחלף בתיקו 0:0 מול וולונטרי במחזור האחרון ברומניה והמאמן ניקולאי דיקה החליט להשעותו מכל פעילות ואף טען כי הוא לא מעוניין לראותו בקבוצה יותר. גורמים במועדון ניסו לשכנע את דיקה ואת אליבק לרדת מהעץ, אבל ללא הועיל. 

אליבק אומנם לא כבש לזכות סטיאווה בליגה אף שער העונה, אבל הוא כן כבש שני שערים בליגה האירופית. למרות זאת, לסיטאווה חלק התקפי משובח ובמקומו צפוי לפתוח הצרפתי הארלם גנוהר, ששיחק בעבר בשרלרואה, מוסקרון ומונס הבלגיות. בניגוד לאליבק הוא דווקא מצליח מאוד העונה בליגה המקומית ולזכותו כבר חמישה שערים, כך שאין לבאר שבע הרבה סיבות לשמוח. הוא נחשב לחלוץ פיזי, חזק מאוד וטוב במשחק הראש שלו, כך שלבלמים של באר שבע תהיה הרבה עבודה לעצור אותו.


אליבק. לא יזכה יותר לדקות בסטיאווה? (Gettyimages)

דיקה מתכוון גם לשחק עם קישור התקפי שיכלול את פיליפ טיישרה, קשר פורטוגלי בן 37, והשחקנים המסוכנים מאוד קונסטנטין בודסקו ופלורין טאנסה. שחקן נוסף שלא הגיע ארצה הוא מיחאי פינטילי, אקס הפועל תל אביב, שבעקבות פציעה נותר ברומניה. נשיא סטיוואה, הלמוט דוקדאם, רמז לכך שקבוצתו תסתפק בתיקו בישראל כשאמר: "אנחנו רוצים להוציא ארבע נקודות משני המשחקים עם באר שבע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי