ארסנל יוצאת להר הגעש בבלגרד, מילאן תשכח מהצרות בליגה?

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | AFP

התותחנים מקווים לשכוח מההפסד בליגה ועוסקים במחויבות של אוזיל וסאנצ'ס לפני הכוכב האדום בליגה האירופית. הרוסונרי מארחים את א.א.ק אתונה. שידורים ישירים בספורט2 ו-3

(גודל טקסט)

פרט למשחקים של מכבי ת"א והפועל באר שבע, ייערכו מחר (חמישי) שאר המשחקים במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים של הליגה האירופית. במוקד כמובן יעמדו המשחקים של ארסנל ומילאן.

בית 1
ויאריאל – סלביה פראג (22:05, ספורט2)
"הצוללת הצהובה" מראה סימני התאוששות בליגה אחרי שצברה שני ניצחונות עם המאמן החדש חאבי קאייחה. מאז שוויאריאל עלתה לליגה הספרדית לראשונה ב-97/98, קאייחה הוא המאמן היחיד שצבר שני ניצחונות בשני משחקיו הראשונים בליגה, שהגיעו אחרי ה-0:0 מול מכבי ת"א בישראל. סלביה מנגד תנסה להוציא תוצאה טובה ולסיים את הסיבוב הראשון בפסגת הבית. המאמן יארוסלב שילהבי הזהיר במיוחד מסדריק בקאמבו, שהבקיע את כל חמשת השערים בשני הניצחונות האחרונים של הקבוצה הספרדית.

בית 2: (22:05)
דינמו קייב – יאנג בויז

סקנדרבראו – פרטיזן בלגרד

בית 3: (22:05)
בראגה – לודוגורץ
המשחק מוגדר כעימות בין הברזילאים של בראגה לאלה של לודוגורץ. קשר האורחת, מרסליניו, שקיבל אזרחות בולגרית, הצהיר: "אנחנו צריכים להפגין משחק גדול ולהראות לפורטוגלים למה אנחנו מסוגלים". בראגה, שנראית מעולה והפציצה 13 שערים בארבעת המשחקים האחרונים, מקדימה את הבולגרים בשתי נקודות.

הופנהיים – באשקשהיר
הגרמנים מחפשים ניצחון ראשון השנה באירופה אחרי שהפסידו בכל ארבעת המשחקים מחוץ לבונדסליגה (שניים בפלייאוף ליגת האלופות ושניים בשלב הבתים של הליגה האירופית). בליגה הקבוצה יוליאן נאגלסמן מדורגת במקום הרביעי.

וינצ'נזו מונטלה. אירופה תעזור לצאת מהמשבר? (gettyimages)
וינצ'נזו מונטלה. אירופה תעזור לצאת מהמשבר? (gettyimages)

בית 4: (22:05, ספורט3)
מילאן – א.א.ק אתונה
הקבוצה מבירת האופנה רוצה להותיר מאחוריה את התקופה החלשה (שלושה הפסדים רצופים ומקום עשירי בסרייה א') ולשמור על מאזן מושלם באירופה. לידיעה המלאה.

במשחק נוסף: אוסטריה וינה – רייקה

ממפיס דפאיי. גם אברטון רצתה אותו (gettyimages)
ממפיס דפאיי. גם אברטון רצתה אותו (gettyimages)

בית 5: (22:05)
אברטון – ליון
רונאלד קומאן היה מעדיף לדלג על המשחק הזה בגלל מצבם של הטופיז בפרמייר-ליג. גם בליגה האירופית הקבוצה השנייה של ליברפול מדורגת במקום האחרון בבית עם נקודה אחת בלבד. "ייתכן מאוד שאנחנו במשבר, אבל ההנהלה תומכת בי ב-100 אחוז", אמר המאמן ההולנדי לעיתונאים והתייחס לכוכב הקבוצה הצרפתית, ממפיס דפאיי: "לא ברור לי למה הוא לא הצליח ביונייטד, אבל רצינו אותו בקיץ והוא בחר בסופו של דבר בליון".

במשחק נוסף: אטלנטה – אפולון לימסול

בית 6: (20:00)
זלין – פ.צ. קופנהאגן

שריף טיראספול – לוקומוטיב מוסקבה

בית 7: (20:00)
לוגאנו – ויקטוריה פלזן
לוגאנו אחרונה בליגה השווייצרית והובסה 4:0 במשחק האחרון לפ.צ באזל. ההערכות הן שפלזן תיקח בקלות את שלוש הנקודות. המשחק ייערך בלוצרן בגלל שהאצטדיון של לוגאנו לא עומד בקריטריונים. פלזן ניצחה בתחילת השבוע את ספרטה פראג וטל בן חיים (0:1) ומאמנה פאבל ורבה מקבל הרבה מחמאות בצ'כיה אחרי שהקבוצה שברה את שיא הניצחונות בפתיחת העונה (10) ועדיין לא איבדה נקודות.

מסוט אוזיל. נמאס לו (AFP)
מסוט אוזיל. נמאס לו (AFP)

בית 8: (20:00, ספורט3)
הכוכב האדום בלגרד – ארסנל
ארסנל תנסה להתאושש מההפסד שלה לווטפורד בליגה (2:1) שהוריד מסיכויי התותחנים לרוץ לאליפות באנגליה. בליגה האירופית לעומת זאת התותחנים מחזיקים במאזן מושלם ויקוו להישאר כך גם אחרי הר הגעש בבירת סרביה. בלם ארסנל פר מרטסאקר דחה את הטענות לפיהן מסוט אוזיל ואלכסיס סאנצ'ס לא מתאמצים: "אוזיל ואלכסיס מחויבים לארסנל. אין לי בעיות עם שחקנים שזו השנה האחרונה שלהם בקבוצה. גם אני מסיים חוזה בסיום". לעומת הגרמני טען שחקן העבר של הקבוצה רובר פירס שאוזיל מאותת שרע לו בתותחנים. פירס מתאמן עדיין לפעמים עם ארסנל וטוען: "אוזיל כועס שחוץ מאלכסנדר לאקזט אף שחקן משמעותי לא נרכש".

במשחק נוסף: באטה – קלן

בית 9: (20:00)
קוניאספור – זלצבורג
אחרי שכבש כבר תשעה שערים בליגה האוסטרית, מונאס דאבור מקווה להמשיך לכבוש גם באירופה. "הייתה לנו טיסה קשה, אבל אנחנו צריכים להתמודד עם זה בצורה טובה", אמר החלוץ הישראלי. הקבוצה האוסטרית צברה ארבע נקודות עד כה באירופה וניצחון חוץ יעמיד אותה בעמדה מצוינת להעפלה. הטורקים לא נמצאים בכושר טוב והפסידו חמישה משמונת משחקיהם האחרונים בכל המסגרות.

במשחק נוסף: מארסיי – ויטוריה גימראייש

בית 10: (20:00)
זוריה – הרטה ברלין

אוסטרסונד – אתלטיק בילבאו

צ'ירו אימובילה. ינוח לקראת המשחק בליגה? (AFP)
צ'ירו אימובילה. ינוח לקראת המשחק בליגה? (AFP)

בית 11: (20:00, ספורט2)
ניס – לאציו
שתי הקבוצות מובילות את הבית עם שש נקודות כל אחת. לאציו נמצאת בכושר מצוין ורק בתחילת השבוע ניצחה בחוץ את יובנטוס. הצרפתים לעומת זאת מאכזבים בליגה המקומית ומדורגים במקום ה-14 לאחר שלא ניצחו בשלושת המחזורים האחרונים (שני הפסדים ותיקו). מאמן הביאנקוצ'לסטי סימונה אינזאגי ישמור כוחות למשחק מול קליארי בליגה האיטלקית ולא יעלה עם ההרכב החזק ביותר.

במשחק נוסף: זולטה וארחם – ויטסה ארנהיים

בית 12: (20:00)
וארדר סקופיה – ריאל סוסיאדד

זניט סנט פטרסבורג – רוזנבורג

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי