בקאלי תקף את התקשורת: אנחנו מנצחים ואתם לא שמחים

בקאלי
בקאלי | טוויטר

הבעלים הצבעוני של סטיאווה אחרי ה-1:2: "הבאנו כבר מיליון יורו לרומניה ואתם לא מורידים בפנינו את הכובע". המנכ"ל סטויקה מרים ציפיות: "אנחנו יכולים להגיע לגמר הליגה האירופית"

(גודל טקסט)

"אתם צריכים להוריד את הכובע בפני, בפני ניקולאי דיקה ובפני השחקנים", כך סיכם הבעלים של סטיאווה ג'יג'י בקאלי את הניצחון 1:2 על הפועל באר שבע בטרנר" בראיון לדיגי ספורט, "דיקה שינויים של גאון במשחק שהביאו לניצחון". כאן עבר בקאלי להתקפה על התקשורת: "הבאנו כבר מיליון יורו לרומניה אבל אתם לא מורידים בפני את הכובע . אנחנו מנצחים בחוץ את באר שבע, אבל יש כאלה מכם שלא שמחים",.

בקאלי התכוון למשל לכותרת שנתן "פרו ספורט" אחרי המשחק: "סטיאווה, מה אתם בדיוק שותים שאתם עם 9 נקודות מושלמות? איך זה שבליגה אתם לא מנצחים קבוצה כמו וולונטרי ובאירופה אתם מושלמים?". "גאזטה ספורטורילור" בחר לפרגן בלבד ונתן את הכותרת: "סטיאווה עברה את המשוכה וקרובה מאוד לעלייה לשלב 32 הגדולות".

לא רק בקאלי נשמע מעט לא מרוצה. כובש הצמד הצרפתי הארלם גנוהרה הודה בסיום המשחק: "התרגזתי מאוד כשלא פתחתי. המאמן הסביר לי מה הטקטיקה ולמה לא פתחתי, אבל הייתי קצת מדוכא. רק 11 שחקנים יכולים היו לפתוח והכעס נשאר אצלי".


גנוהרה. "התרגזתי שלא פתחתי והמשכתי לכעוס על הספסל" (דני מרון)

מנכ"ל סטיאווה בוקרשט, ממה סטויקה, כבר רואה רחוק: "סטויאווה מסוגלת להגיע לגמר הליגה האירופית. אנחנו יכולים גם לרוץ לאליפות ברומניה, כי אפשר עכשיו להוריד את הגז בשלב הבתים אחרי שכמעט כבר עלינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי