באקה ייעדר, טריגרוס: נתכונן במלוא הרצינות לברצלונה

קרלוס באקה
קרלוס באקה | דני מרון

מכבי תל אביב תתארח אצל ויאריאל בחמישי (19:50, ספורט1) בתקווה לכבוש שער ראשון, אך בצוללת הצהובה כבר חושבים על ברצלונה ביום ראשון. החלוץ סובל ממתיחה וייעדר, ויאריאל צפויה לעלות בהרכב משני

(גודל טקסט)
קרלוס באקה ייעדר מסגל ויאריאל לקראת המפגש מול מכבי תל אביב במשחק שיחתום את שלב הבתים של הליגה האירופית (חמישי, 19:50, ספורט1). החלוץ של הצוללת הצהובה סובל ממתיחה בשריר הירך, אותה ספג במהלך ההפסד ללגאנס במחזור האחרון.


הקולומביאני הוא חלק מרשימת פצועים ארוכה הכוללת את דניס צ'רישב, סמו קאסטייחו, ניקולה סאנסונה, רובן סמדו וברונו סוריאנו. בתקשורת הספרדית טענו כי בצוות הרפואי של ויאריאל נחושים להכשיר את באקה לקראת המפגש מול ברצלונה ביום ראשון בליגה, אך גם הסיכוי שהתסריט הזה ייצא אל הפועל אינו גבוה.



מאנו טריגרוס, שצפוי לפתוח מול הקבוצה של ג'ורדי קרויף, הבהיר כי בקבוצה כבר חושבים על המפגש מול המוליכה הספרדית: "נתכונן במלוא הרצינות לקראת בארסה. יש לנו את האפשרות לשמח את הקהל שלנו עם ניצחון מולם". בתקשורת הספרדית גרסו כי בשל המחשבות על ברצלונה והעובדה כי היא הבטיחה את המקום בשלב הבא, ויאריאל תעלה בהרכב משני מול מכבי תל אביב. השאלה האם זה יהיה מה שיסייע לסגנית האלופה לכבוש שער זכות ראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית? 




פצוע. באקה (דני מרון)  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי