ארסנל הודיעה: לקאזט ייעדר בין ארבעה לשישה שבועות

לקאזט
לקאזט | Getty

החלוץ הצרפתי, שאיבד את מקומו בהרכב של ארסן ונגר, עבר ארתרוסקופיה בברכו השמאלית ולא ייצא עם הקבוצה לשבדיה. דני וולבק צפוי לפתוח במשחקים מול אוסטרסונד, אובמיאנג לא רשאי לשחק

(גודל טקסט)

ביום חמישי הקרוב תארח אוסטרסונד השבדית את ארסנל במסגרת שלב 32 האחרונות של הליגה האירופית (החל מ-19:50 בספורט2), בתקווה להפתיע את התותחנים החבולים והמדוכאים אחרי ההפסד האחרון לטוטנהאם בדרבי.

עבור התותחנים מדובר בשבועיים אינטנסיביים למדי שבפתח: אחרי שבשבת נכנעו 1:0 להארי קיין ולטוטנהאם, הם יתארחו בחמישי בשבדיה כאמור, יארחו בשבוע הבא את משחק הגומלין ואז יפגשו פעמיים את מנצ'סטר סיטי, תחילה בוומבלי בגמר גביע הליגה ולאחר מכן באמירויות במסגרת הפרמיירליג.

מי שלא יוכל ליטול חלק באף אחד מהמפגשים הללו הוא החלוץ הצרפתי אלכסנדר לקאזט, שאיבד את מקומו בהרכב בשבועות האחרונים, בוודאי אחרי רכישת פייר-אמריק אובמיאנג, שכעת נודע כי ייעדר בין ארבעה לשישה שבועות לאחר שעבר היום ארתרוסקופיה בברכו השמאלית.

בשני המשחקים האחרונים לקאזט לא פתח והוא אמור היה לפתוח מול השבדים, אבל כעת ארסן ונגר נקלע לבעיה גדולה לאור העובדה שאובמיאנג לא רשאי לשחק עם הקבוצה בליגה האירופית ואוליבייה ז'ירו נמכר לצ'לסי – כך שהחלוץ היחיד שעומד לרשות התותחנים הוא דני וולבק, ששיחק ארבע דקות בלבד מול התרנגולים והופעתו האחרונה לפני כן הייתה באמצע ינואר, 90 דקות בהפסד 2:1 לבורנמות' – בסך הכל 104 דקות ב-2018.


וולבק מול בורנמות'. אמור לשוב להרכב ביום חמישי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי