שיא הופעות לגבי באתלטיקו, דורטמונד מתלהבת מבטשואיי

מישי בטשואיי
מישי בטשואיי | AFP

קשר הקולצ'ונרוס רשם את משחקו ה-72 בגביעי אירופה וקבע שיא מועדון, החלוץ הבלגי כבש צמד ב-2:3 על לייפציג והעלה את מאזנו לחמישה שערים בשלושה משחקים. וגם: גאטוסו זועם על שחקניו למרות 0:3 של מילאן בבולגריה

(גודל טקסט)
הסיבוב הראשון מבין שניים בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית הסתיים אמש (חמישי) וכבר ניתן לדמיין עד כמה לוהט יהיה בשמינית הגמר. לייפציג צפויה להדיח את נאפולי, ארסנל התגברה על אוסטרסונד תחת תנאי מזג אוויר קשים וגם מילאן ואתלטיקו מדריד כבר עם רגל וחצי בשלב הבא, אבל לא כולן יכולות להיות רגועות.


אתלטיקו מדריד ניצחה 1:4 את פ.צ קופנהאגן בדנמרק, ניצחון שהזים את השיח על כך שחלק משחקני הקולצ'ונרוס מתכוונים לזלזל במפעל אחרי שהודחו מליגת האלופות. דייגו קוסטה הפצוע ויאן אובלק שסבל משפעת לא שיחקו, אבל דייגו סימאונה הציב הרכב חזק – אפילו דייגו גודין חזר לשחק 11 ימים אחרי שנפצע באופן לא קל בלסת, חרף הדיווח על כך שהוא זקוק לכשלושה שבועות של התאוששות.


 


סאול, שהשווה ל-1:1 אחרי שער של ויקטור פישר, אמר: "אנחנו מאוד מתרגשים מהליגה האירופית. עשינו קאמבק חשוב במשחק לא קל בשלג". קווין גאמיירו שמשחק מעט בליגה כבש אף הוא והכריז: "תענוג לשחק עם אנטואן גרייזמן. שמח שהוא כבש ובישל. היה חשוב לנצח בחוץ". סימואנה אמר: "ציפינו שקופנהאגן תתחיל חזק. גרייזמן שיחק מצוין כמו בתקופה האחרונה". גבי רשם שיא באתלטיקו כששיחק בפעם ה-72 בגביעי אירופה, יותר מכל שחקן אחר במועדון. 

| @bwin_es prepared a neat stat for us.

Mr. Record Man! Gabi is now the player with the most UEFA appearances for our club! What a captain!⚪
https://t.co/dQjNY9rHKH#AúpaAtleti#UEL#CopenhagueAtletipic.twitter.com/QnmF9driQc

— Atlético de Madrid (@atletienglish) 15 בפברואר 2018

מילאן גברה בבולגריה על לודוגורץ 0:3, עבורה שוב להט פטריק קוטרונה שכבש את הראשון בדקה ה-45 וגם נדחף ברחבה והוביל לפנדל שהעלה את הרוסונרי ליתרון כפול. הוא כבש את שערו ה-13 העונה בכל המפעלים, אבל סירב להשוואות לפיפו אינזגי. "ברור שאני נהנה שמשווים אותי לפיפו שהיה חלוץ ענק במילאן, אבל עוד מוקדם מדי להשוואות כאלה. יש לי מה לתקן. איבדתי את הכדור יותר מדי פעמים ואני עובד על זה". המאמן ג'נארו גאטוסו: "טוב לנצח באירופה, אבל יכולנו לשחק הרבה יותר טוב. אני אפילו כועס כי לא פיתחנו את משחק ההתקפה שלנו, אבל הכי חשוב שהבחורים צוברים ביטחון".


הדרמה הגדולה והמסקרנת ביותר נרשמה בדורטמונד, שם ניצחו המקומיים במשחק דרמטי 2:3 את אטלאנטה משער של מישי בטשואיי בתוספת הזמן. השאלה הגדולה כמובן – האם זה יססיק לגומלין? לפחות בדורטמונד מאושרים מכך שהמספרים של בטשואיי מדהימים. שלושה משחקים בכל המסגרות וחמישה שערים, אתמול היה זה הצמד השני שלו במועדון אחרי שמחק 2:1 של האיטלקים והשלים מהפך.

to the rescue #BATSMANpic.twitter.com/eKiJpswBeS

— Michy Batshuayi (@mbatshuayi) February 15, 2018

המאמן פטר שטוגר החמיא לבלגי: "בטשואיי פשוט חלוץ ענק. יש לנו מזל גדול שהצלחנו להביא אותו מצ'לסי. אני לא מופתע מהיכולות שלו והמספרים שלו מדהימים. לכבוש שערים זה חשוב, אבל הוא גם עובד קשה מאוד עבור הקבוצה". החלוץ, שמשחק עם החולצה מספר 42 ולא 44 כי היא שייכת לשחקן אחר בליגה האירופית, אמר בסיום: "האוהדים המדהימים דחפו אותנו לניצחון".

Luckily we still won. Great striker @mbatshuayipic.twitter.com/6K9VaTbLT8

— Mario Götze ⭐️️ (@MarioGoetze) 15 בפברואר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי