צפו בתקצירים: לאציו הסתבכה עם 2:2 בבית מול דינמו קייב,1:3 למארסיי על בילבאו

מילינקוביץ' סאביץ'
מילינקוביץ' סאביץ' | AFP

שמינית גמר הליגה האירופית: הביאנקוצ'לסטי נחלצו מפיגור ליתרון, אבל צינגקוב יליד נהריה כבש ובישל והעניק לאוקריאנים יתרון לקראת הגומלין. ניצחון מרשים לצרפתים. 1:2 ללייפציג על זניט, 0:2 לספורטינג על פלזן

(גודל טקסט)

איש מארבעת קבוצות הבית שהשלימו את השלב הראשון בשמינית גמר הליגה האירופית לא הפסידו הערב (חמישי) ועם זאת פרט לספורטינג (0:2 על פלזן) לא יכולות להרגיש את עצמם בטוחות בשלב הבא. משחקי הגומלין ייערכו בחמישי הבא.

אולי מארסיי שגברה 1:3 ונראתה עדיפה בהרבה על אתלטיק בילבאו רשמה מקדמה ובכל זאת אין קבוצה בעולם שלא קשה לה בסן מאמס. לייפציג נראתה משייטת לשלב הבא אבל ספגה שער מאוחר והסתפקה ב-1:2 על זניט. מסובכת מכולם היא לאציו שסיימה באולימפיקו ב-2:2 מול דינמו קייב.



לאציו – דינמו קייב 2:2
אחרי מחצית מאופסת הדהים ויקטור צינגקוב בן ה-20 את באי האולימפיקו עם שער מדהים בעקב. אגב, החלוץ האוקראיני הוא בנו השוער ויטלי צינגקוב, ששיחק בישראל שנים ארוכות בעיקר בליגות הנמוכות, והוא נולד בנהריה. המארחים הגיבו תוך שתי דקות כשצ'ירו אימובילה דחק מקרוב את ה-1:1 ובדקה ה-62 שלח פיליפה אנדרסון פצצה לרשת וקבע מהפך 1:2. בדקה ה-80 בישל צינגקוב לג'וניור מוראייס את השער היפה במשחק עם בעיטה מסובבת שעלתה וירדה והותירה את תומאס סטרקושה חסר אונים.


צינגקוב עם העקב. למה לא אזרחנו אותו? (AFP)


מארסיי – אתלטיק בילבאו 1:3 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
משחק במעמד צד אחד. לוקאס אקומפוס סיים עם צמד, הראשון אחרי 39 שניות והשני אחרי 59 דקות, ודמיטרי פאייט כבש את השלישי בדקה ה-14 וגם בישל את השלישי לחלוץ הארגנטינאי. אריס אדוריץ' כבש את השער המצמק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה מפנדל שלא היה ולא נברא.

לייפציג – זניט 1:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
הגרמנים העדיפים חיכו 56 דקות עד שטימו ורנר חתך את ההגנה הרוסית עם כדור עומק וברומה ירה לרשת. בדקה ה-77 העלה ורנר בעצמו את רד בול ל-0:2, אבל אז הגיע דומניקו קרישוטו. הבלם האיטלקי סובב בדקה ה-86 כדור חופשי אדיר לחיבורים והותיר לקבוצתו סיכויים טובים לגומלין.


הניצחון יספיק לגרמנים לעלות לרבע הגמר? (Gettyimages)

ספורטינג ליסבון – ויקטוריה פלזן 0:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
אחרי ההפסד במשחק העונה בליגה הפורטוגלית לפורטו 2:1, וההדחה מהגביע מרגלי אותה קבוצה כל מה שנותר לירוקים לבנים היא הליגה האירופית. פרדי מונטרו, הקולומביאני הוותיק שחזר הביתה אחרי מסע בליגות של סין וארצות הברית, כבש צמד בדקות 45 ו-49 והותיר לקבוצתו סיכוי רב לעלות לרבע הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי