צפו בתקציר: דאבור סחט פנדל ובישל בהפסד 4:2 של זלצבורג ללאציו

ארון ראמזי
ארון ראמזי | AFP

רבע גמר האירופית, משחק ראשון: ארסנל (צמדים של ראמזי ולקאזט) הביסה 1:4 את צסק"א (74 דקות לנאתכו). 0:2 לאתלטיקו על ספורטינג ליסבון, קוקה כבש את הראשון אחרי 22 שניות. לייפציג - מארסיי 0:1

(גודל טקסט)
מואנס דאבור הצטיין עם סחיטת פנדל ובישול, אבל קבוצתו זלצבורג נוצחה 4:2 אצל לאציו ותצטרך לנצח בגומלין בבית את האיטלקים 0:2 או 1:3 לפחות כדי לטפס לחצי גמר הליגה האירופית. ביברס נאתכו וצסק"א כנראה לא יהיו שם אחרי שהובסו 4:1 באמירויות על ידי ארסנל. הישראלי יצא בדקה ה-74.


בשני משחקים נוספים במסגרת המשחק הראשון ברבע הגמר ניצחה אתלטיקו מדריד 0:2 בבית את ספורטינג ליסבון ולייפציג גברה 0:1 בגרמניה על מארסיי. ארבעת משחקי הגומלין ייערכו ביום חמישי הבא, ה-12 בחודש.


ארסנל – צסק"א מוסקבה 1:4 (לצפייה בתקציר לחץ כאן)
התותחנים נתנו מחצית ענקית עם צמדים של ארון ראמזי, אחד מהם מרהיב עם העקב, ואלכסנדר לקאזט, אחד בפנדל. נאתכו לא הרשים כמו שאר שחקני קבוצתו אולי למעט אלכסנדר גולובין שבעט כדור חופשי מושלם שקבע שוויון זמני והפך בסיום לשער ניחומים.


מהלך המשחק
דקה 9, 0:1 לארסנל – ווילשר מסר אחרונית לאוזיל שהמשיך בנגיעה לביירין וארון ראמזי, שרק שתי דקות קודם לכן ראה שער שלו נפסל בטענת נבדל, שיגר פצצה בחצי גובה לרשת.


דקה 15, 1:1 – לורן קוסיילני ביצע עבירה מיותרת על אלכסנדר גולובין שהעניש בעצמו עם בעיטה חופשית מסובבת מ-18 מ' לרשת הגבוהה.





נאתכו מברך את גולובין. השמחה נמשכה בדיוק שמונה דקות (AFP)


דקה 23, 1:2 לארסנל 
– אוזיל  זרק את עצמו ברחבה, בדיוק כפי שעשה מול סטוק כמה ימים קודם לכן, השופט אכל את ההצגה ואלכסנדר לקאזט דייק בפנדל.


דקה 28,  1:3 – אוזיל פרץ משמאל והעביר כדור בחצי גובה למרכז הרחבה וראמזי עם העקב המשיך לרשת. שער ענק!



ביצוע אדיר של הוולשי, התותחנים ביתרון מבטיח (AFP)


דקה 35, 1:4 – שוב מסירה גדולה של הגרמני שמצאה הפעם את לקאזט מפציץ את השער בפעם השנייה. אוזיל עם שני בישולים וסחיטת פנדל.


דקה 74 – נאתכו מסיים את חלקו במשחק, בעוד התותחנים לא מספיקים להחמיץ והתוצאה ממש עושה חסד עם הרוסים.


לאציו – זלצבורג 2:4
האוסטרים כבר לא בלתי מנוצחים במפעל והפסד בהפרש של שני שערים יקשה עליהם מאוד בגומלין, מה גם שמדובר ביריבה שיודעת להעניש. דאבור שספג מכה בפניו ברחבה בדרך ל-1:1 מפנדל של ואלון ברישה, ואחר כך בישל בדקה ה-71 את ה-2:2 לטאקומו מינאמינו חזה כבר באולימפיקו בכוח ההתרעה של הביאנקוצ'לסטי. בתוך חמש דקות עשו המארחים 2:4 משערים יפים של פיליפה אנדרסון וצ'ירו מי-אם-לא-הוא אימובילה. 


מהלך המשחק
דקה 8, 0:1 ללאציו -ערבוביה ובלבול בהגנה האוסטרית וסנאד לוליץ' כבש מקרוב.


דקה 27, 1:1
– דאבור חטף מכה בפנים ברחבה מבאסטה, השופט התעלם בתחילה אבל הקוון סימן לו ומיד אחר כך הוא סימן על הנקודה הלבנה. ואלון ברישה דייק בפנדל והשווה.


Rigore assurdo contro la #Lazio! #LazioSalisburgopic.twitter.com/ZKXXZoCN49

— Alessia N⚽️velli (@Alessia_Nov) April 5, 2018


דאבור אחרי שסחט פנדל והשוורים השיגו שער חוץ יקר (AFP)


דקה 49, 1:2 ללאציו – התקפת מעבר מושלמת של הביאנקוצ'לסי הסתיימה במסירה של לואיס אלברטו למרקו פארולו שעם העקב המשיך לרשת.


דקה 71, 2:2 – דאבור הכניס כדור עומק חכם ברחבה שהשאיר את טאקומי מינאמינו מול שוער לאציו והיפני שנכנס רק דקה קודם לכן גלגל פנימה עוד שער חוץ יקר.


Check out this awesome video: Takumi Minamino Goal vs Lazio (2-2) https://t.co/Aokar79chW

— FootyBall (@footyball10) April 5, 2018


דקה 74, 2:3 – פיליפה אנדרסון בפריצה נהדרת ממרכז המגרש, חדר לרחבה ובבעיטה עוד יותר מרהיבה החזיר מהר את היתרון למארחים.



אימובילה. מכונת שערים (AFP)


דקה 76, 2:4 – כמה שאסור להרגיז את לאציו. לוקאס לייבה חטף לדאבור כדור במרכז המגרש טס לרחבה והעביר שמאלה וצ'ירו אימובילה הצטרף לחגיגה עם שער משלו בבעיטה שטוחה לרשת. ה-37 העונה של המפציץ האיטלקי בכל המסגרות.


אתלטיקו מדריד – ספורטינג 0:2 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
הקולצ'ונרוס עלו ליתרון תוך 22 שניות מפתיחת המשחק. קוסטס הבלם האורווגאי מסר את הכדור סמוך לרחבה דווקא לדייגו קוסטה שחדר לרחבה והמשיך במסירת עומק שהשאירה את קוקה  מול רוי פטריסיו. שער קל. גם השער השני נבע מטעות קשה, הפעם של אקס בארסה ג'רמי מתיה ש"בישל" לגריזמן. הצרפתי קלט מסירת רוחב גרועה כ-40 מ' מהשער וטס לרחבה, הטעה מגן וגלגל את ה-0:2. במחצית השנייה נרשמו החמצות מסמרות של דייגו קוסטה מצד אחד, ופרדי מונטרו שעמוק בתוספת הזמן יכול היה לקבוע 2:1 ולסבך את אתלטיקו לקראת הגומלין.



קוקה וקולצ'ונרוס חוגגים על ההגנה האורחת (AFP)


לייפציג – מארסיי 0:1 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
טימו ורנר מצא את הרשת דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה והעלה את המקומיים ליתרון, בבעיטה ששוער האורחת יואן פלה יכול היה לקחת. 0:1 קטן-גדול שעשוי להספיק לגרמנים בצרפת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי