גריזמן התייחס לעתידו באתלטיקו: מדברים על מה צריך לעשות

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | Gettyimages

הצרפתי, מי שקבע 1:1 באמירויות מול ארסנל, סירב להתייחס לאפשרות שיימכר לברצלונה. ארסן ונגר על התיקו: "האדום שהם קיבלו פגע גם בנו, זה לא היה לטובתנו". דייגו סימאונה: "תמיד אנחנו מצליחים באצטדיונים כאלה"

(גודל טקסט)
החלום של ארסנל להיפרד מהמנג'ר ארסן ונגר אחרי 22 שנה עם כרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות ספג אתמול (חמישי) מהלומה אחרי 1:1 מול אתלטיקו מדריד באמירויות. לעומת זאת, דייגו סימאונה, גם אם הורחק בשלב מאוד מוקדם של המשחק, השיג את מבוקשו והעביר את ההכרעה ל"וונדה מטרופוליטנו", עם תוצאה שאמורה להספיק להם כדי לעבור שלב.


החדשות הלא פחות גדולות שמגיעות ממדריד לאחר ה-1:1 בלונדון נוגעות לעתידו של אנטואן גריזמן. החלוץ הצרפתי שלפי כל כלי התקשורת המובילים באירופה אמור לחתום בברצלונה תמורת 100 מיליון יורו, גובה סעיף השחרור שלו, טען בסיום המשחק ברדיו "קופה" שהוא מתכוון לפתוח במו"מ עם אתלטיקו מדריד על עתידו. "אנחנו מדברים על מה צריך לעשות". הכיוון הוא כנראה שיעבור לברצלונה, אבל הוא לא הסכים לדבר על כך.


"דיילי מייל" כתב שארסנל הייתה בהלם מהעובדה שהקולצ'ונרוס, בעשרה שחקנים מהדקה ה-12, הצליחו להשוות לקראת הסיום מרגלי גריזמן, שמחק את שער היתרון של לקאזט. ונגר אמר בסיום: "יחסית להופעה שלנו זו תוצאה קשה מאוד לעיכול, אבל אנחנו צריכים להאמין".


השער של גרייזמן היה בעקבות קומדיה של טעויות בארסנל. לורן קוסייליני, שקודרן מוסטאפי ודויד אוסיפנה שגו בזה אחר זה, הבלם הצרפתי היה האחראי הראשי לשער, אבל ונגר סירב להאשים: "זה משחק קבוצתי ולא של בודדים. כל הקבוצה מאוכזבת ואנחנו צריכים לבנות תשוקה ואמונה לקראת הגומלין בחמישי הבא. העובדה שהם נשארו עם עשרה שחקנים לא הייתה בכלל לטובתנו. זה הרס את השטף והסדר של המשחק ופגע גם בנו. ההופעה שלנו הייתה טובה, אבל היא לא מקבילה לתוצאה".



קוסיילני שגה, גריזמן ניצל זאת כל הדרך לרשת (AFP)


ארסנל יודעת כעת שהיא חייבת לכבוש בגומלין ואתלטיקו מדריד לא ספגה שער במגרשה הביתי מאז 20 בינואר בכל המסגרות. "במצב כזה אתה לא מסתכל על הסטטיסטיקות, אלא רק צריך להאמין". מי שהיה כוכב המשחק הוא יאן אובלק, שוער אתלטיקו ששוב הראה בסדרת הצלות עד כמה הוא שוער גדול.


מסוט אוזיל צייץ: "ברור שאני לא מרוצה מהתיקו אחרי ששלטנו 90 דקות. היינו צריכים לכבוש שלושה שערים לפחות. אנחנו יכולים להצליח טוב יותר במשחק הגומלין".

Obviously not satisfied with this draw after we dominated over 90 minutes. We should have scored more goals – BUT we can do better next week ⚽ Thanks for your amazing support at the Emirates tonight! ❤ #YaGunnersYa#COYG#UEL@Arsenalpic.twitter.com/o8MqJPuu5r

— Mesut Özil (@MesutOzil1088) April 26, 2018

דייגו סימאונה לא התייחס להרחקתו ורק אמר בסיום: "במשחק כזה אתה חייב שיהיה לך אומץ. הקבוצה שלנו תמיד עושה עבודה פנטסטית באצטדיונים כאלה ומול קבוצות התקפיות כמו ארסנל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי