הישראליות באירופה – בחבילת הערוצים של ספורט1

אליניב ברדה מניף את צלחת האליפות
אליניב ברדה מניף את צלחת האליפות | דני מרון

הפועל באר שבע, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים פותחות את דרכן במסגרת האירופית והמשחקים יועברו בשידור חי. גם זהבי בגביע הסיני ותורג'מן שפוגש את דורטמונד. כל השעות והערוצים בפנים

(גודל טקסט)
המונדיאל אוטוטו מאחורינו והנציגות הישראליות מתחילות את דרכן בשלבים המוקדמים של גביעי אירופה. האלופה הישראלית הפועל באר שבע תנסה להגשים את חלומה ולהיות הקבוצה הרביעית שעולה לשלב הבתים של ליגת האלופות, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים ינסו לעשות את זה עם עלייה לשלב הבתים בליגה האירופית. כל משחקי הישראליות באירופה מחכים לכם בשבוע הבא כאן אצלנו בחבילת הערוצים של ספורט1.

אנחנו מתחילים עם הפועל באר שבע שתפגוש ביום שלישי את פלורה טאלין האסטונית בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ ספורט1 ובספורט1 HD החל מהשעה 18:20.

ביום חמישי חגיגה ישראלית באירופה. נתחיל ב-17:50 כשבית"ר ירושלים תתארח בגיאורגיה מול צ'יחורה בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. מיד לאחר המשחק נשדר את משחקה של מכבי תל אביב בהונגריה מול פרנצווארוש גם הוא בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. 

בין לבין לא נזניח גם את הליגיונרים הישראלים העושים גם הם הכנות לקראת העונה החדשה. ערן זהבי יפגוש עם גוואנגז'ו את ג'יאנגסו סונינג ברבע גמר הגביע הסיני ביום ראשון ב-13:55 במשחק שישודר בספורט1 ובספורט1 HD.

את השבוע הבא נסגור עם משחק האימון של הליגיונרי החדש, אלון תורג'מן, וקבוצתו אוסטריה וינה שתפגוש ביום שישי הבא את דורטמונד בשעה 19:55. גם המשחק הזה ישודר בספורט1 ובספורט1 HD.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי