קלינגר לשחקנים: "משחק ההגנה זאת התורפה של האיסלנדים"

הפועל חיפה
הפועל חיפה | הפועל חיפה, רשמי

מאמן הפועל חיפה ערך הכנות אחרונות לפני המשחק נגד FH במוקדמות הליגה האירופית (חמישי 19:00, ספורט2). תמאש ייעדר בגלל צהובים, מיטרבסקי יפתח במקומו, התלבטות בין גל אראל לנס זמיר. מאמצים לצירוף סאן מנחם

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תערוך מחר (חמישי 19:00, שידור ישיר בספורט2) את המשחק הראשון בליגה האירופית מול FH ההולנדית, וכבר הערב תערוך את מסיבת העיתונאים ואת האימון המסכם למשחק. במהלך הימים האחרונים צפה הצוות המקצועי בקלטות של היריבה ואתמול ערך המאמן ניר קלינגר אסיפת וידאו לשחקנים. "לא נזלזל ביריבה, אבל נקודת התורפה שלהם זה משחק ההגנה ואנחנו צריכים לנצל את זה", אמר קלינגר לשחקנים.

בקרב השחקנים מודעים כי ישנה חשיבות רבה למשחק הבית. "אנחנו חייבים לצאת בתוצאה טובה בכדי להגיע רגועים לאיסלנד"' אמר אחד השחקנים. הבלם גבריאל תמאש ייעדר בגלל צהובים שעוד החזיק במדי המשחקים במפעל במדי קבוצתו הרומנית וריקי מיטרבסקי יחליפו במרכז ההגנה לצד ניסו קפילוטו. בקישור צפויים לשחק רסמוס סטויטדט, מקסים פלקושצנקו וישנה התלבטות בין גל אראל לבין נס זמיר, לאור העבודה שאראל היה פצוע לאחרונה ואינו כשיר לשחק תשעים דקות. גילי ורמוט, שיענוד את סרט הקפטן, יפתח בהתקפה לצדם של ראדו גינסארי ואלי אלבז.

החלוץ היווני החדש, תאנסיס פאפאזוגלו, חתם אתמול ויירשם הערב למשחק אך יחכה להזדמנות שלו על הספסל. במועדון טוענים כי אין סיכוי שהקבוצה תביא גם רכש ישראלי עד למשחק מול הפועל באר שבע בשבת אך ינסו לעשות מאמצים לצרף את שון גולדברג וחלוץ נוסף עד השבוע הבא.

מועמד נוסף לחזק את סגל הקבוצה הוא המגן השמאלי של מכבי חיפה, סאן מנחם. ראשי הפועל חיפה פנו הבוקר ליריבה העירונית וביקשו לשאול את השחקן. שכפי שפרסמנו בעבר, קלינגר גילה בו עניין וישמח לצרפו. הירוקים צפויים לשקול את הנושא כיוון שכרגע ישנו עומס על עמדת המגן השמאלי, שעומרי בן הרוש ורמי גרשון מאיישים אותה

שחקני הפועל חיפה באימון. חייבים לצאת בתוצאה טובה
שחקני הפועל חיפה באימון. חייבים לצאת בתוצאה טובה" (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי