קלינגר: בעוד חודש, היינו מנצחים. ורמוט כועס: טיפשות

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

מאמן הפועל חיפה מאוכזב מהתוצאה (1:1 בבית) אבל אופטימי מהיכולת של שחקניו ובמיוחד מהרכש פאפאזוגלו: "יש לו איכויות, הוא יצליח בליגה". הקשר עצבני על שיבוץ המשחק מול ב"ש: "לקבוצה גדולה זה לא היה קורה"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה סיימה הערב (חמישי) בתיקו 1:1 מאכזב נגד FH מאיסלנד. מחזיקת הגביע, שחזרה לזירה האירופית אחרי 19 שנות היעדרות, הייתה עדיפה לכל אורך המשחק אך נקלעה לפיגור כאשר ספגה מראשו של אדי גומס הג'מייקני אחרי כדור קרן בדקה ה-52. בצד האדום השווה ת'נאסיס פאפאזוגלו (66), שתי דקות אחרי שנכנס לכר הדשא בדקה ה-64 להופעת הבכורה באדום.

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר אמר לאחר המשחק: "התוצאה מאכזבת מאוד אבל אני יכול להיות אופטימי מפרקים במשחק שלנו. חשוב לזכור שאנחנו מתאמנים רק 32 ימים והשחקנים עדיין לא בכושר משחק מלא והיה אפשר לראות את זה. אם המשחק היה נערך בעוד חודש, היינו מנצחים".

על הבינגו בחילוף של ת'נאסיס פאפאזוגלו: "זה היה רק מזל. זה לא אני זה הוא. פאפא (הוא ביקש שיקראו לו כך) שיחק בנבחרת יוון ובקבוצות הגדולות אבל בשנים האחרונות לא הלך לו. החכמה היא לראות את הפוטנציאל מאחורי השחקן, ואפשר לראות שיש לו איכויות ועוצמות ואני בטוח שהוא יצליח מאוד בליגה, חבל שחדידה לא הבקיע בדקה האחרונה".


פאפאזוגלו כובש בבכורה (ערן לוף)

כמה השחקנים שעזבו היו חסרים: "הם לא היו חסרים. מי שהלך הלך ונביא חדשים. אני שמח שהשחקנים החדשים קיבלו דקות כמו חדידה, דילמוני ונס זמיר. אך בכל זאת אסור לשכוח שעזבו המון שחקנים ועדיין לא השלמנו את הסגל".

לנבחרת כרגע אין מאמן האם אתה מועמד עדיין? "יחליטו מה שיחליטו, אני באמת לא יודע. נכון להיום אני בהפועל חיפה".

בתוך כך, הפועל חיפה עברה הערב בבקרה התקציבית כשתקציב השחקנים והצוות המקצועי גדל ב-35% בהשוואה לעונה החולפת. הבעלים יואב כץ דיבר אחרי המשחק: "התוצאה אמנם מאכזבת, אך זה רק החצי הראשון והיכולת מעודדת אותי כמו גם המחויבות שהפגינו השחקנים. התרשמתי מאוד מכל השחקנים שצירפנו. הם שיחקו כאילו הם איתנו זמן רב ואני בטוח שהם עוד יתרמו רבות".


גילי ורמוט
, כמו מאמנו, חושב שהפועל חיפה הייתה צריכה לנצח: "היינו עדיפים ודומיננטים אבל היה חסר לנו מחץ ולא תהיה לנו ברירה אלא להגיע לשם ולנצח".

על הקיץ שעבר על הפועל חיפה: "תמיד יש עניין בהפועל חיפה אבל נבנתה קבוצה טובה והיה אפשר לראות את זה על המגרש. אני אופטימי לגבי העונה".

המנוחה הקצרה לפני משחק אלוף האלפים שיתקיים בעוד יומיים: "זה לא ברור לי איך אחרי 48 שעות אנחנו משחקים שוב. אולי אם היה מדובר בקבוצה גדולה זה לא היה קורה. מדובר בטיפשות".


גילי ורמוט מאוכזב מהתוצאה (ערן לוף)

מאמן FH אולפור קריסטיאנסון אמר לאחר המשחק: "אני מאוכזב כי הייתה עבירה לפני השער של הפועל חיפה. אבל אני מרוצה מהתוצאה. קשה מאוד לשחק במזג אוויר כזה".

האם באיסלנד תשחקו על אפס אפס: "אני לא מתכוון לומר לכם. נשחק בהתאם לתוצאה שהשגנו כאן. הפועל חיפה קבוצה טובה ונקווה לעבור במשחק הבית שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי