איביץ': וידאר שחקן שלנו. האיסלנדי: אין עליי הצעות

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | דני מרון

מאמן מכבי ת"א התייחס לעתידו של כובש הצמד אחרי ה-0:2 על רדניצ'קי: "הוא עושה את הטוב ביותר". קיארטנסון דיבר גם הוא: "אם תתקבל הצעה טובה, נדבר". על המשחק: "הייתי חד ומגיע קרדיט לכל הקבוצה ששיחקה טוב"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) 0:2 בנתניה את רדניצ'קי ניש הסרבית ובשבוע הבא היא תצא למשחק הגומלין במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. וידאר קיארטנסון שהוזכר כמועמד לעזוב את הקבוצה, כבש את שני השערים. עומר אצילי הורחק בדקה ה-79, בשל התחזות. 


מאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ', אמר בסיום: "אני מרוצה מהתוצאה. שלטנו ב-70 אחוזים מהמשחק, אבל עדין צריך לעבוד קשה. אני בהחלט מרוצה אבל זה רק משחק ראשון מבין שניים, זאת בעצם רק המחצית ויש לנו גומלין בסרביה. זה לא יהיה קל. התוצאה שהשגנו כאן אינה מבטיחה לנו עדין את העלייה לשלב הבא. כלום עוד לא גמור, למרות שאני בהחלט מרוצה ממה שעשינו היום. אסור לשכוח ששיחקנו בסיום עם שחקן אחד פחות".


אשר לקיארטנסון שכבש כאמור הערב במשחק נגד הסרבים צמד ומוזכר לאחרונה שוב ושוב כמועמד לעזוב את הקבוצה, אמר המאמן: "וידאר הוא שחקן שלנו והוא ממשיך לשחק עבורנו ולעשות את הטוב ביותר עבור הקבוצה. אסור לשכוח שיש לנו עוד חלוצים טובים". 



קיארטנסון. "מתרכז במכבי תל אביב" (דני מרון)


וידאר קיארטנסון עצמו אמר לאחר המשחק: "הייתי חד יותר היום לעומת המשחקים הקודמים ואני מרוצה מאוד. אשר לגומלין, אני חושב שה-0:2 אמור להספיק לנו, אם כי המשחק בחוץ יהיה סיפור שונה. אני מקווה שהם לא יכבשו שער מוקדם שילחיץ אותנו. אישית, אני מרגיש מצוין לאחר שני השערים שכבשתי אבל צריך לתת קרדיט לכל הקבוצה ששיחקה טוב היום. הניצחון שייך לכולם. אם נשחק בגומלין כמו ששיחקנו הערב, אפשר לעבור את הסרבים". 


מעמדו בקבוצה: "אני מתרכז בעתיד שלי במכבי תל אביב. כרגע אני משחק עבורה ועושה הכל כדי שהיא תנצח. בשלב זה, עד כמה שאני יודע, אין עליי הצעות. אם מכבי ת"א תקבל הצעה והם יחשבו שהיא טובה, נדבר עליה. כרגע אני חושב רק איך לנצח משחקים עם מכבי תל אביב".

 
לא שוכח להודות לחבריו. קיארטנסון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי