הפסד מביך לספרטה פראג: מתנצלים בפני האוהדים

http://sport1.maariv.co.il/israeli-soccer/Ligat-Haal/Article-788314
טל בן חיים | ספרטה פראג, אתר רשמי

קבוצתו של טל בן חיים שהוחלף בדקה ה-61 בהפסד 2:0 לספרטק סובוטיץ' הסרבית התקשתה לקבל את התוצאה וצורת המשחק. הבלם ראדקוביץ': "זו טרגדיה לקבוצה, שחקנו קטספטרופה" המאמן האפל: "לא נעים, האחריות עלי"

(גודל טקסט)
אחרי מכבי תל אביב והפועל חיפה, גם ספרטה פראג של טל בן חיים שיחקה אתמול במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. אלא שבניגוד לישראליות שנמצאות בעמדה לא רעה לעבור לשלב הבא, הצ'כים הסתבכו עם הפסד 2:0 מביך ביותר לספרטק סובוטיץ' הסרבית. 

טל בן חיים פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-61. העיתון המרכזי בצ'כיה העניק לו את הציון חמש, סביר ביחס לשאר חבריו. הניצחון של הסרבים מהווה את אחד ממשחקיהם הטובים בהיסטוריה.

  

אורוש ראדקוביץ', בלמה הסרבי של ספרטה, היטיב לתאר את המשחק: "טרגדיה לספרטה, שיחקנו כדורגל קטסטרופלי". הוא התנצל בפני אוהדי הקבוצה על תצוגת הנפל של המועדון: "הם טסו אלף קילומטרים כדי לראות אותנו משחקים בצורה כזאת? אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו עוד משחק כזה. זו היתה תצוגה זוועתית. יש לנו עוד צ'אנס להתאושש, אבל אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב ולהאמין בעצמנו. אין לי מושג למה היינו כל כך עצבניים".


אם אוהדי ספרטה קיוו שקבוצתם השנה תראה טוב יותר אחרי האכזבה בעונה שעברה, מסתבר ששום דבר לא עוזר והקבוצה ממשיכה להתרסק. אוהדי ספרטה קראו למאמן פאבל האפל ללכת הביתה ושרו בגנותו במהלך המשחק. המאמן אמר: "זה לא נעים. האחריות היא עלי. אני עושה את המקסימום עבור הקבוצה כמו שאר השחקנים. עמדנו רע מאוד על המגרש. לא הצלחנו לחבר פסים פשוטים. לא יודע מה עבר עלינו". 



HAPAL | „První poločas byl absolutně hrozný. Naši klíčoví hráči nezahráli dobře, ale neházím to na ně, je to prohra nás všech. Můžeme to ještě otočit!" #acsparta

Tisková konference Pavla Hapala
➡️ https://t.co/gOu6bTC0D7pic.twitter.com/elYmp1p6rE

— AC Sparta Praha (@ACSparta_CZ) July 26, 2018



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי